search
menu

هتل Lalahan Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lalahan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لالاهان استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لالاهان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Lalahan Hotel Istanbul


هتل لالاهان استانبول یک هتل عالی در منطقه آکسارای استانبول است و با چهار ستاره می‌تواند یکی از اولویت‌های شما برای اقامت در استانبول باشد. یکی از ویژگی‌هایی که برای انتخاب هر هتلی در اولویت قرار دارد، ویژگی تمیز بودن و دکوراسیون مناسب و آرامش بخش آن است که به جرات می‌توان گفت که هتل لالاهان یکی از این هتل‌هاست و برای هر مسافری هم از نظر اقتصادی هم از نظر ویژگی‌های اقامتی می‌تواند جز اولویت‌ها قرار گیرد. هتل لالاهان با نزدیک‌ترین ایستگاه ترام حدود ۳۰۰ متر فاصله دارد. هتل از امکانات مناسب و خوبی برخوردار است و پذیرش ۲۴ ساعته آن اقامت را برای شما آسانتر خواهد کرد. فرودگاه آتاتورک که از معروف‌ترین فرودگاههای منطقه است تنها ۲۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد و اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید می‌توانید هتل محل اقامتتان را برحسب فاصله با فرودگاه انتخاب کنید. در ادامه از ویژگی و امکانات عمومی هتل و اتاق‌های آن اطلاعات بیشتری ارایه می‌شود.

امکانات عمومی هتل لالاهان استانبول


هتل Lalahan Hotel Istanbul از امکانات مناسبی برخوردار است و با توجه به چهار ستاره بودن آن می‌توان ادعا کرد که در سطح بسیار خوبی از نظر امکانات و شرایط اقامتی ظاهر شده‌است. از اولین مواردی که برای مسافران یک هتل مهم است، دسترسی به اینترنت است که در همه جای هتل شما به راحتی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. هتل پارکینگ نیز دارد که در خود هتل نیست بلکه در نزدیکی هتل قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی است. از دیگر مزیت‌های هتل Lalahan Hotel Istanbul برای مسافران وجود لاندری و خشکشویی با هزینه اضافی است و بدون نگرانی در صورت نیاز می‌توانید به راحتی لباس‌هایتان را به هتل بسپارید. اگر حیوان خانگی دارید قبل از رزرو هتل بدانید که اجازه ورود آن‌ها به هتل وجود ندارد. اگر این هتل انتخاب شما برای اقامت است بهتر است بدانید امکان ارتباط با پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته وجود دارد. کارکنان هتل بسیار آموزش دیده و حرفه‌ای برخورد می‌کنند و مسلط به زبان‌های ترکی، روسی، انگلیسی و فرانسه نیزهستند. برای این هتل چند طبقه آسانسور نیز وجود دارد و به راحتی می‌توانید بین طبقات و پذیرش هتل جابجا شوید.

امکانات و اتاق‌های هتل


هتل Lalahan Hotel Istanbul حدود ۶۶ اتاق دارد و به جرات می‌توان گفت آسایش را در این اتاق‌ها تجربه خواهید کرد. اینترنت رایگان نیز در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید به کارهای اینترنتی‌تان برسید. حمام و سرویس بهداشتی از جمله امکانات بهداشتی اتاق‌های هتل است که در شرایط بسیار ایدهآل و در سطح بالایی از کیفیت و تمیزی نگهداری می‌شوند. داخل حمام لوازم بهداشتی بطور کامل وجود دارد و شما امکان استفاده از سشوار را نیز دارید. دکوراسیون اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌است که آرامش را در تمام اجزای آن‌ها تجربه خواهید کرد. اتاق‌ها کمدهایی دارند که می‌توانید لباس‌هایتان را در آن‌ها قرار دهید. هم چیدمان اتاق‌ها و هم شرایط دمایی اتاق‌ها به دلیل داشتن کولر و تهویه مطبوع مناسب است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های دو نفره با دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق سه نفره با دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دلوکس با بالکن با دو مبل تخت شو و یک تخت دو نفره
• سوییت‌هایی با یک تخت دو نفره در اتاق خواب و یک مبل تخت شو در پذیرایی

رستوران هتل


این هتل رستوران ندارد ولی می‌توانید صبحانه را از طریق هتل تهیه کنید و برای سایر وعده‌های غذایی نیز رستوران‌های نزیک به هتل را می‌توانید انتخاب کنید.

فاصله هتل لالاهان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۵۰ متر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است