search
menu

هتل Lady Diana Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lady Diana Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل لیدی دایانا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیدی دایانا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lady Diana Hotel


هتل چهار ستاره و مجلل لیدی دایانا در شهر تاریخی و بسیار زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. اگر علاقه داشته باشید که وسایل حمل‌ونقل عمومی سوار شوید؛ قابل ذکر است که هتل Lady Diana Hotel به یک ایستگاه قطار تراموا نزدیک است. دریای مرمره در فاصله دو کیلومتری از هتل لیدی دایانا استانبول قرار دارد و می‌توانید در کنار دریا قدم بزنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و هتل لیدی دایانا استانبول را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل لیدی دیانا فاصله‌ای حدود ۳۰ کیلومتر دارد؛ همچنین فرودگاه استانبول هم در فاصله‌ی ۳۴ کیلومتری هتل لیدی دایانا قرار دارد. هتل لیدی دایانا در فاصله چند متری مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد) واقع شده است؛ مسجدی که مهم‌ترین مسجد استانبول است و به دلیل طراحی داخلی که دارد در میان گردشگران و مردمان منطقه به مسجد آبی معروف شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیدی دایانا


هتل لیدی دایانا استانبول دارای امکانات و خدماتی عالی است که برای اقامت راحت و بی دغدغه مسافران فراهم شده‌اند. تجهیزات و امکانات هتل لیدی دایانا شامل مواردی است از قبیل: لابی وسیع و مجلل، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی، بیزینس سنتر و سالن جلسات و کنفرانس. در هتل لیدی دایانا استانبول اسپا، ماساژ، سونا و حمام هم وجود دارد که به محبوبیت هتل لیدی دایانا افزوده است. خدمات متنوع و با کیفیتی که هتل Lady Diana Hotel ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها،دستگاه خودپرداز، خدمات تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم، تبدیل ارز، خدمات دربانی و خدمات بلیط. خدمات نظافتی هتل Lady Diana Hotel شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، واکس کفش و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل لیدی دایانا استانبول استفاده کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل لیدی دیانا وجود دارد. کارکنانی که در هتل لیدی دایانا استانبول مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و هلندی صحبت کنند و با مهمان‌نوازی مثال‌زدنی از مسافران سراسر دنیا استقبال می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مختلف و بسیار راحتی در هتل لیدی دایانا استانبول قرار دارند که هر کدام چیدمانی چشم‌نواز و گیرا دارند که اقامتی دلنشین و فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اتاق‌های هتل Lady Diana Hotel بدین شرح هستند: اتاق‌ استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد دابل، اتاق استاندارد سه نفره، اتاق سوپریور با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق دلوکس با یک تخت سینگل و یک تخت دابل. از اتاق‌های هتل لیدی دایانا، چشم‌انداز زیبای منطقه تاریخی اطراف نمایان است که جلوه خاصی به اقامت در اتاق‌های هتل لیدی دایانا استانبول داده است. در هتل لیدی دایانا اتاق ویژه عروس و داماد هم مهیا است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های لوکس و فوق‌العاده راحت هتل لیدی دایانا دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل لیدی دایانا استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از بخش‌های جذاب و مهم هتل Lady Diana Hotel، بخش اسپا و ماساژ و سونای آن است که خستگی‌های شما را می‌زداید و آرامش، سلامتی و سفری خوش و به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد. در هتل لیدی دایانا، کتابخانه‌ای وجود دارد که می‌توانید کتاب‌هایی جذاب و خواندنی را پیدا کنید. همچنین هتل لیدی دایانا استانبول تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی و رزرو شامی رویایی در بیرون از هتل را برای مسافران برگزار و ارائه می‌کند. در جلوی هتل لیدی دایانا، امکان نشستن برای گپ زدن، میل کردن میان‌وعده و استراحت هم وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران دنج و مجلل هتل لیدی دایانا استانبول در طبقه بالایی هتل با نمایی شیشه‌ای قرار دارد که می‌توانید در فضایی دلنشین در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود خوراک‌هایی لذیذ و بین‌المللی را به صورت بوفه میل کنید و از چشم‌انداز خیره‌کننده مسجد سلطان احمد لذت ببرید.

فاصله هتل لیدی دایانا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ابلیسک تئودوسیوس: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازارا ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است