search
menu

هتل La Vita Suites Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Vita Suites Hotel Istanbul
امکانات هتل لا ویتا سوئیتز استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لا ویتا سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Vita Suites Hotel Istanbul


هتل لا ویتا یکی از هتل٬های ۲ ستاره استانبول است که در منطقه کادیکوی واقع شده است و منظره زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این هتل که همواره مورد توجه بوده است، دسترسی آسان به اماکن مهم شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، آب انبار باسیلیکا است. هتل در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۳۹ کیلومتری از فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای La Vita Suites یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل لا ویتا سوئیتز استانبول


هتل La Vita Suites امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب و خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، خدمات فکس و فتوکپی، ناهارهای بسته بندی شده، بطری آب و اتاق های خانوادگی در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. خدمات نظافتی از قبیل سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل فراهم شده است. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد.
از خدمات امنیتی موجود در این هتل می‌توان به دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. امکانات رفاهی متنوعی که این هتل برای اوقات فراغت مسافران ارائه می‌دهد شامل رختکن های تناسب اندام، صندلی ماساژ و همچنین خدماتی ازقبیل ماساژ بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا و گردن و ماساژ پشت با دریافت هزینه اضافی است. همچنین امکانات آبگرم مانند سالن اسپا، وان آبگرم، سونا، حمام ترکی و نیز حمام عمومی با هزینه اضافی در این هتل موجود است. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. هتل فاقد امکاناتی از قبیل پارکینگ و رستوران است اما رستوران های اطراف این هتل از جمله Ciya Sofrasi انواع غذاهای مختلف را ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند وعده های غذایی خود را در آن میل کنند. همچنین صبحانه à la carte هر روز در La Vita Suites در دسترس است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل La Vita Suites انواع اتاق های مختلف شامل اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل دولوکس و اتاق تریپل دولوکس را ارائه می‌دهد که در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، بطری آب و میز کار است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل لا ویتا سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا استات پارک: ۲ کیلومتر
فاصله تا هفته بازار سه شنبه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه غازانه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است