search
menu

هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل و سوئیت لا سرنا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت لا سرنا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul


هتل و سوئیت لا سرنا استانبول یکی از مناسب‌ترین هتل‌های دو ستاره است که می‌توانید برای اقامت خودتان انتخاب کنید. این هتل از چیدمان خاصی برخوردار است و رنگ‌های تیره رنگ‌های غالب در چیدمان این هتل هستند. جاهای دیدنی استانبول بسیار زیاد هستند و با انتخاب یک هتل خوب برای اقامت خود و همراهانتان می‌توانید با آرامش بیشتری به دیدن این مکان‌های جذاب از جمله: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، میدان تکسیم، خیابان استقلال و ... بروید. ۱۱ واحد اقامتی در هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul وجود دارد که می‌توانید در فضای بدون دود سیگار این واحدها اقامت راحتی را تجربه کنید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری به استانبول، این شهر زیبا و توریستی سفر کنید.

امکانات عمومی هتل و سوئیت لا سرنا استانبول


در این بخش سعی شده‌است که تمام امکانات هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul برای شما توضیح داده‌شود. اولین مورد این است که سگ و سایر حیوانات اجازه ورود به این هتل را نخواهند داشت. در رابطه با دسترسی به اینترت باید گفت که در تمام بخش‌های هتل شما می‌توانید به اینترنت رایگان و پر سرعت به راحتی دسترسی داشته باشید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار این دسته از مسافران قرار می‌گیرد. برای دسترسی به پول رایج ترکیه و دسترسی به یک صرافی فقط کافی است از خود این هتل در رابطه با این امکانات درخواست کنید تا در خود هتل بتوانید به راحتی به این امکانات و خدمات دسترسی داشته‌باشید.
شما می‌توانید بصورت شبانه روزی و به راحتی با پذیرش هتل در ارتباط باشید. عربی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. در رابطه با نظافت هتل نیز باید گفت که نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و می‌توانید تمیزی و نظافت را در این هتل نظاره‌گر باشید. لاندری، اوتو و خشکشویی با هزینه اختصاصی و اضافی برای مسافران هتل آماده ارائه خدمات هستند. اگر نیاز به فکس و فتوکپی دارید نگران نباشید زیرا هتل این امکانات را اختیار شما قرار می‌دهد. از لحاظ امنیتی نیز هتل تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است و آلارم‌های امنیتی، هشدار دهنده‌ها، حس‌گرهای دود و آتش در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است. برای معلولان نیز امکانات مجزایی در نظر گرفته شده‌است و به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند. علاوه بر امکانات مجزا برای معلولان، آسانسور نیز در هتل وجود دارد تا رفت و آمد بین طبقات هتل به آسانی صورت گیرد. تهویه مطبوع هتل نیز به بهترین نحو انجام شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul بصورت آپارتمان و سوئیت هستند و تقریبا هر آنچه که برای زندگی در یک واحد کامل و برای چند روز نیاز است، این واحدها دارند. تلویزیون از جمله مواردی است که در تمام واحدها وجود دارد. اینترنت نیز در اتاق‌ها قابل دسترسی است. آشپزخانه در تمام واحدها وجود دارد، آشپزخانه‌ای که دارای یخچال، کتری، گاز و سایر موارد ضروری برای آشپزی است. مبلمان و تخت‌های راحتی نیز در تمام واحدها وجود دارد. در اتاق‌ها نیز صندوق امانات وجود دارد و می‌توانید مدارک و وسایل با ارزشتان در اتاق خود و در یک مکان امن قرار دهید. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• واحد دلوکس شامل یک تخت دو نفره
• واحد خانوادگی دلوکس شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• واحد کینگ با بالکن و شامل یک تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• واحد اقتصادی شامل یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل La Serena Hotel & Suites Istanbul رستوران ندارد ولی غذا بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود. علاوه بر این هر آنچه برای آشپزی نیاز داشته باشید را می‌توانید به هتل سفارش دهید تا با گرفتن هزینه مجزا برای شما تهیه کنند.

فاصله هتل و سوئیت لا سرنا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است