search
menu

هتل La Pazza Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Pazza Suites Istanbul
امکانات هتل لا پازا سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لا پازا سوئيت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Pazza Suites Istanbul


هتل لا پازا سوئيت یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است. از ویژگی‌های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به علت نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. هتل در فاصله ۴۱ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۴ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای La Pazza Suites یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل لا پازا سوئیت استانبول


هتل La Pazza Suites امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به WiFi رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب، خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی و بلیط های حمل و نقل عمومی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات تبدیل ارز، میز تور در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. خدمات نظافتی از قبیل خدمات پرس شلوار، سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل فراهم شده است. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. خدمات فکس و فتوکپی و تحویل مواد غذایی با هزینه اضافی، امکانات برای مهمانان معلول، مینی مارکت در محل، آرایشگاه، دوربین مداربسته، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات قابل دسترس در این هتل است.
از امکانات دیگری که در این هتل برای مهمانان فراهم شده است می توان به شبکه های تلویزیونی ویژه کودکان، حمام عمومی و حمام در فضای باز با هزینه اضافی اشاره کرد. ورود حیوانات خانگی در این هتل مجاز است. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. در هتل لا پازا سوئیت انواع شکلات یا کلوچه و بطری آب با دریافت هزینه اضافی ارائه می شود. هتل فاقد رستوران است اما رستوران های زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در آن میل کنید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل La Pazza Suites انواع اتاق‌های مختلف شامل اتاق سه خوابه کلاسیک، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سه تخته، آپارتمان، آپارتمان با بالکن، اتاق تریپل دولوکس و اتاق دوبل دولوکس را ارائه می‌دهد که در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا و مبله دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن و یخچال است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله و توالت فرنگی است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل لا پازا سوئيت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است