search
menu

هتل La bella hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La bella hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لابلا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لابلا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل La bella hotel Istanbul


هتل لابلا استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره بسیار زیبا در استانبول است که شما با اقامت در آن می‌توانید سفر بسیار خوبی را تجربه کنید. این هتل امکانات بسیار خوبی را دارد و همه این امکانات برای اقامت راحت شما در بهترین درجه از کیفیت ارائه می‌شوند. از هتل La bella hotel Istanbul به راحتی می‌توانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: برج گالاتا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ و موزه توپکاپی و ... غیره چه با وسایل نقلیه عمومی و چه با وسایل نقلیه عمومی بروید و از سفرتان لذت ببرید. برای سهولت در نحوه سفرتان به این شهر می‌توانید از گزینه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل لابلا استانبول


هتل لا بلا استانبول دارای امکانات خوبی است و محیط بسیار خوب آن سبب شده‌است تا مسافران از اقامتشان در این هتل راضی باشند. از جمله مواردی که در این هتل وجود دارد و در کمتر هتلی یافته می‌شود اجازه ورود حیوانات به آن است. اینترنت بصورت رایگان در هتل وجود دارد و در تمام بخش‌های ساختمان آن می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید از وسایل نقایه عمومی استفاده کنید بهتر از از کارکنان هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کنند و بلیط در اختیار شما قرار دهند. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و تمیزی آن به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. تهویه مطبوع در این مکان اجرا شده‌است و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌اند.
اگر لباس‌هایتان نیاز به شست و شو و اتو داشته‌باشند بهتر است آن را به بخش لاندری و خشکشویی هتل بسپارید و هزینه هر کدام را بصورت مجزا پرداخت کنید. عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی زبان‌هایی هستند که به واسطه آن‌ها می توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. شبانه روزی می‌توانید با کارکنان و پذیرش هتل در ارتباط باشید. از موارد مهمی که در هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنید نبود پارکینگ است. هتل آسانسور ندارد و به همین علت ورود افراد معلول می‌تواند سخت باشد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت از هر اتفاق احتمالی در این هتل اقامت کنید، هشدار دهنده‌های آتش در بخش‌های مختلف هتل نصب شده اند. در کل می‌توان امکانات هتل La bella hotel Istanbul را در سطح بسیار خوب تعریف کرد. در ادامه سعی شده‌است تا امکانات اتاق‌های هتل بطور تمام و کمال بیان شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از رنگ‌های روشن و بسیار جذابی تشکیل شده‌اند که انواع لوازم مختلف و مورد نیاز در آن پیدا می‌شود. تخت‌هایی با رنگ روشن و در برخی اتاق‌ها نیز تخت‌هایی دو طبقه وجود دارند که جلوه جذابی را به واحدها بخشیده‌اند. اتاق‌ها از پنجره‌های بزرگی تشکیل شده‌اند که می‌توانید با داشتن چشم اندازی به بیرون اقامت دلنشین‌تری را تجربه کنید. امکانات بهداشتی بسیار خوبی در واحدها وجود دارد و سرویس بهداشتی و حمام نیز در واحدها وجود دارد و تمام امکانات بهداشتی نیز در آن‌ها تعبیه شده‌اند. در اتاق‌های هتل La bella hotel Istanbul نیز می‌توانید از وجود وسایل سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع بهره ببرید. آشپزخانه واحدها نیز امکانات ضروری و لازم را دارند و چای ساز و قهوه ساز نیز در تمام واحدها وجود دارد. اینترنت و تلویزیون از وسایلی هستند که می‌توانید در تمام واحدها به آن دسترسی پیدا کنید. انواع واحدهایی که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید شامل:
• اتاق دلوکس
• اتاق استودیو دلوکس
• اتاق اقتصادی

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد و به جای آن می‌توانید از آشپزخانه موجود در واحدهای هتل La bella hotel Istanbul استفاده کنید که دارای لوازم مورد نیاز برای آشپزی هستند.

فاصله هتل لابلا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است