search
menu

هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul
امکانات کلی هتل کوشک کادیکوی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های استانبول
رستوران هتل
فاصله هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul


هتل ۲ ستاره کوشک کادیکوی استانبول یک اقامتگاه تجاری است که در مرکز آسیا واقع شده و ۵۰۰ متر با بندر کشتی کادیکوی فاصله دارد. این هتل تا پارک ساحلی مودا چند دقیقه با ماشین فاصله دارد. کاخ و موزه بزرگ توپکاپی در فاصله ۴.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری محبوب و مشهور نزدیک این هتل می‌توان به موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، برج گالاتا و برج دختر اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. این اقامتگاه در استانبول، ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Kadikoy-IDO فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۴۶ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر جذاب و دیدنی، هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul با ارائه امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل کوشک کادیکوی استانبول


Wi -Fi رایگان در سراسر هتل قابل دسترسی است و پارکینگ عمومی در نزدیکی آن ارائه شده است که با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوید. هنگام اقامت در هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul، میهمانان می توانند از پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، آسانسور، خدمات اتاق، باغ و صرافی استفاده کنند. همچنین می توانید از یک رستوران در محل لذت ببرید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به اخل هتل ممنوع است.
برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل کوسک کادیکوی استانبول محیطی تمیز دارد و خدمات نظافتی به طور روزانه در آن انجام می‌گیرد. فکس‌، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، این هتل مجهز به سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و کپسول آتش نشانی شده است. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. کودکان بالای ۸ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های استانبول


هتل کوسک کادیکوی استانبول دارای اتاق‌های خانوادگی و اتاق دبل استاندارد است. همه ۱۷ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم رایگان، آشکارسازهای دود، مینی بار، تلفن، کولر و وسایل اتو هستند. همه اتاق‌ها با مبلمان شیک تزئین شده‌اند و شامل دمپایی، روتختی و ملحفه هستند. برای رفع خستگی با استفاده از تجهیزات لازم برای تهیه چای و قهوه می‌توانید در اتاق خود چای تهیه کنید. در هر واحد هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul برای آسایش و راحتی میهمانان، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله‌، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی در نظر گرفته شده است. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل کوشک کادیکوی استانبول دارای یک رستوران آلاکارت با محیطی بسیار دلنشین است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای وعده ناهار و شام ارائه می‌دهد. صبحانه بوفه‌ای را نیز می‌توانید در رستوران هتل میل کنید. در ضمن برای سرو انواع غذاها می‌توانید به رستوران‌های Sene 95 و Aylak Kahvesi که ۱۵۰ متر با شما فاصله دارند بروید. همچنین رستوران Murat Muhallebicisi در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد و انواع مختلفی از غذاهای ترکی را سرو می‌کند.

فاصله هتل Kosk Hotel Kadikoy Istanbul تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است