search
menu

هتل Kevin's Hostel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kevin's Hostel Istanbul
امکانات عمومی هاستل کوین استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل کوین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kevin's Hostel Istanbul


هاستل کوین یکی از محل‌های اقامت سه ستاره در شهر استانبول است که در منطقه مشهور کادیکوی واقع‌شده است. با توجه به محل قرارگیری این هتل دسترسی به جاذبه‌های مختلف، مناطق تاریخی و مراکز خرید از این هتل بسیار آسان است. برخی از جاذبه‌های مشهور استانبول عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا و غیره که در هنگام خرید بلیط هواپیما و آغاز سفرتان به شهر استانبول بازدید از این جاهای دیدنی به توریست‌ها پیشنهاد می‌شود، بنابراین با انتخاب این هاستل برای اقامت می‌توانید از جاذبه‌های مختلف به‌راحتی بازدید کنید. این هاستل در مرکز منطقه کادیکوی واقع‌شده است و با چند قدم پیاده‌روی و در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید به بندر دسترسی داشته باشید و از این بندر به قسمت اروپایی شهر استانبول بروید و به‌راحتی می‌توانید از منطقه تاریخی سلطان احمد بازدید کنید. همچنین فرودگاه صبیحه گوکچن با ۳۴ کیلومتر فاصله از هتل Kevin's Hostel Istanbul از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه‌شده مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، محوطه باغ و آزاد بودن ورود حیوانات اشاره کرد.

امکانات عمومی هاستل کوین استانبول


ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. کارکنان این هتل با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و سفری خاطره‌انگیز برای مسافران در حال تلاش هستند. خدماتی مانند لباسشویی و اتو نیز در لابی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.
در لابی محلی برای نگهداری چمدان‌ها تعبیه‌شده است، پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل Kevin's Hostel Istanbul تعبیه‌شده است. استفاده از این هتل رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی است. یکی از مزیت‌های هتل کوین در استانبول آزاد بودن ورود حیوانات است، فقط توجه داشته باشید که برای این کار نیازی به پرداخت مجزا ندارید اما باید در هنگام رزرو هتل درخواست دهید. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند میز تور و ‌گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به بیزینس ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از فکس و فتوکپی که در بخش بیزینس انجام می‌گیرند. پرسنل مجموعه به زبان‌های آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و به‌صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش آماده استقبال از مسافران هستند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هاستل کوین می‌توانید از چندین نوع اتاق بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از اتاق خوابگاهی چهار تخت خوابه، اتاق خوابگاهی مخصوص خانم‌ها، اتاق خوابگاهی ۶ تخت خوابه، اتاق خوابگاهی مخصوص آقایان و اتاق دوبل اکونومی. در اتاق‌های این مجموعه امکاناتی نظیر کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی و میز کار تعبیه‌شده است. همچنین کف همه اتاق‌ها چوبی بوده و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.
از نکات قابل‌توجه در هتل Kevin's Hostel Istanbul آشپزخانه مشترک است، زیرا محلی به‌عنوان رستوران در این هتل وجود ندارد، بدین‌جهت می‌توان برای سرو غذا به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های اطراف مراجعه کنید یا اینکه در آشپزخانه مشترک خودتان با تهیه مواد غذایی از فروشگاه‌های اطراف هتل با سلیقه خودتان غذا تهیه کنید. در داخل اتاق‌ها نیز سیستم تهویه مطبوع هوا با حمام اختصاصی تعبیه‌شده است. همچنین وسایل بکار رفته شده در داخل اتاق‌های موجود ساده هستند. برخی اتاق‌ها نیز مخصوص خانواده بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. توجه داشته باشید که در همه اتاق‌ها فضای نشیمن تعبیه‌شده است و می‌توانید لحظات خوشی را در این اتاق‌ها تجربه کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس و روزانه در قسمت صبحانه خوری نوش جان کنید. همچنین چندین رستوران و کافی‌شاپ در این محوطه قرار دارند که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی و بین‌المللی را سفارش دهید.

فاصله هاستل کوین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است