search
menu

هتل Kafkas Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kafkas Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کافکاس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کافکاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Kafkas Hotel Istanbul


یکی از هتل های میان رده استانبول هتل کافکاس است که در منطقه فاتح استانبول قرار دارد و با اقامت در آن با زیبایی و جذابیت های استانبول قدیم آشنا خواهید شد. کافکاس ایده آل ترین هتل میان رده ای است که می توانید در آن اقامت داشته باشید چون به بسیاری از مشهورترین و شناخته شده ترین جاهای دیدنی استانبول نزدیک است به اندازه ای که تنها با چند دقیقه پیاده روی به آن ها خواهید رسید. جدای از این موقعیت جغرافیایی فوق العاده که توجه گردشگران را به خود جلب می کند، کافکاس کارکنان مجرب و حرفه ای دارد که با رویی گشاده پاسخگوی سوالات مهمانان و با زبان های انگلیس و ترکی استانبولی آشنا هستند. به علاوه کافکاس با توجه به امکاناتی دارد هزینه ای معقول از شما دریافت خواهد کرد و در یک کلام اقامت در آن به خرید بلیط ارزان استانبول و رزرو هتلش می ارزد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کافکاس استانبول


با اینکه هتل کافکاس به جاهای دیدنی استانبول بسیار نزدیک است اما یکی از خدمات خوب آن، خدمات کرایه خودرو است که به مهمانان این امکان را می دهد به دیگر جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول نیز دسترسی داشته باشند بدون اینکه مجبور به استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول شوند. علاوه بر این، کافکاس خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را نیز برای مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول سفر کرده اند ارائه می دهد. اما مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند بد نیست بدانند که هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است اما نزدیک هتل پارکینگی وجود دارد که با پرداخت هزینه می توانند اتومبیلشان را آنجا پارک کنند.
Kafkas Hotel Istanbul دارای فروشگاه کادویی هم هست که اگر فرصت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را نداشته باشید، گزینه مناسبی برای خرید سوغات خواهید بود. اتاق ها و کل محیط هتل، بدون سیگار هستند و مهمانان سیگاری برا سیگار کشیدن باید بیرون از هتل بروند.
صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته، رفت و برگشت فرودگاهی، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی استانبول، کمدهای قفل دار، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، اکسپرس چک این/ چک اوت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، روزنامه های صبحگاهی، آسانسور، اینترنت رایگان، دستگاهه فکس و فتوکپی و خدمات روم سرویس دیگر امکانات و خدمات عمومی هتلند که برای مهمانان ایجاد شده اند.

اتاق های هتل


کافکاس ۴ نوع اتاق مختلف دارد که به اتاق های سینگل، اتاق های دابل روم، اتاق های تویین و اتاق های تریپل تقسیم می شوند. تمامی اتاق های هتل عایق صدا و بدون سیگار هستند و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


با اینکه کافکاس در مرکز شهر قرار گرفته اما سر و صدای بیرون را به هیچ وجه در اتاق های آن نخواهید شنید. همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و مهمانان در اتاق ها به اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و در سرویس های بهداشتی آن به دمپایی، حوله تن پوش و لوازم بهداشتی دسترسی خواهند داشت. یکی از ویژگی های جالب اتاق های هتل کافکاس وجود منوی بالش است که این امکان را به شما می دهد تا بالشی که بیشتر با آن احساس راحتی دارید را انتخاب و استفاده کنید.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


کافکاس دارای تراس زیبایی است که چشم اندازی تماشایی از بسفر و مساجد اطراف دارد. تماشای غروب آفتاب در این تراس را از دست ندهید.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد اما صبحانه ای با کیفیت و مقوی را آماده و در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. البته از آن جا که هتل در مرکز شهر قرار گرفته می توانید به بسیاری از رستوران های استانبول دسترسی داشته و یا در خیابان های مشهور استانبول به شکم گردی مشغول شده و از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنید.

فاصله هتل کافکاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه علم و تکنولوژی اسلام: ۰.۱ کیلومتر
فاصله ت پارک گلخانه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است