search
menu

هتل Jurnal Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jurnal Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل جورنال استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جورنال استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Jurnal Hotel Istanbul


هتل جورنال استانبول هتلی کوچک ولی دنج در شهر استانبول است که می‌توانید اقامتی آرامش بخش را در آن تجربه کنید. این هتل سه ستاره همانند سایر هتل‌های استانبول از کیفیت خوبی در ارائه خدمات و امکانات برخوردار است. هتل در منطقه بی اوغلو استانبول قرار گرفته‌است و فاصله هتل Jurnal Hotel Istanbul تا فرودگاه استانبول که فرودگاه اصلی شهر استانبول است، حدود ۳۲ کیلومتر است. شهر استانبول از جمله شهرهای معروف در زمینه گردشگری است و جاهای دیدنی استانبول بسیار متعدد و متنوع هستند و از شاخص‌ترین این جاهای دیدنی می‌توان به: برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی و ... اشاره کرد که این هتل با برج گالاتا، خیابان استقلال و میدان تکسیم فاصله بسیار نزدیکی دارد. برای سفری راحت و آسان می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و از دیدنی‌های بی‌نظیر این شهر لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل جورنال استانبول


هتل جورنال استانبول با ارائه امکانات و خدمات ضروری و مهم به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید اقامت خوبی را در این شهر جذاب تجربه کنید. هتل دارای اینترنت وای فای رایگان است و در تمام بخش‌های ساختمان هتل به راحتی می‌توانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید برای اتصال به اینترنت و انجام کارهای اینترنتی خودتان به راحتی از پذیرش هتل رمز اینترنت را بگیرید. برای افرادیکه با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند وجود شاتل فرودگاهی در هتل می‌تواند بسیار کاربردی باشد ولی برای استفاده از آن باید هزینه اضافی و مجزایی را پرداخت کنید. بصورت روزانه در هتل شاهد نظافت خواهید بود و تمیزی از دیگر ویژگی‌هایی است که این هتل در آن در رتبه بالایی قرار دارد. اگر قصد سفر با حیوان خانگی خود را دارید بهتر است بدانید که در این هتل به حیوانات اجازه ورود نمی‌دهند و شما حتما باید این نکته را در نظر بگیرید.
هتل Jurnal Hotel Istanbul یک خدمت دیگر نیز برای شما در نظر گرفته است که توسط آن می‌توانید هر چه که بخواهید از یک فروشگاه سفارش بدهید تا توسط کارکنان هتل به دست شما برسد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و شما می‌توانید با کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی و فارسی ارتباط برقرار کنید. برای جابجایی راحت بین طبقات هتل می‌توانید از آسانسور هتل استفاده کنید. خدمات فکس و فتوکپی نیز برای افرادیکه نیاز به این امکانات دارند نیز در هتل وجود دارد. آلارم‌های امنیتی و هشدار دهنده‌های دود و آتش در بخش‌های ضروری و مختلف هتل نصب شده‌است تا امنیت مسافران تامین شود. پارکینگ در این هتل وجود ندارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Jurnal Hotel Istanbul بسیار ساده و تمیز هستند. برخی اتاق‌ها کوچک و دنج و برخی دیگر بزرگ دلباز هستند. در مجموع می‌توانید آرامش را در این واحدها تجربه کنید و اقامت خوبی را داشته باشید. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید علاوه بر تلویزیون با استفاده از اینترنت اتاق‌ها سرگرم شوید و به کارهای آنلاین خود رسیدگی کنید. اتاق‌ها دارای خدمات مینی بار هستند و در کل امکانات ضروری و اولیه در تمام اتاق‌ها قرار داده شده‌است. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام کوچک و تمیزی در تمام اتاق‌ها تعبیه شده است. انواع اتاق‌های هتل که می‌توانید برحسب تعداد اعضای خانواده خود آن را انتخاب و رزرو کنید شامل:
• اتاق اقتصادی دو نفره شامل یک تخت دبل
• اتاق استاندارد شامل یک تخت دبل
• اتاق سوپریور شامل یک تخت دبل یا دو تخت تک نفره
• اتاق دلوکس شامل یک تخت دو نفره
• اتاق کوچک تک نفره شامل یک تخت تک نفره

رستوران هتل


این هتل رستوران ندارد ولی می‌توانید غذای خود را از رستوران‌های اطراف هتل Jurnal Hotel Istanbul تهیه کنید.

فاصله هتل جورنال استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است