search
menu

هتل Jakaranda Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jakaranda Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل جاکاراندا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاکاراندا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jakaranda Hotel Istanbul


هتل جاکاراندا استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره شیک و مدرن است که در محله تکسیم استانبول و در مرکز شهر و نزدیک پیاده رو واقع شده است. این هتل تنها چند قدم از خیابان معروف استقلال فاصله دارد که دارای بسیاری از مغازه ها، رستوران ها و بارها است. میدان تکسیم، کاخ دولما باغچه، برج دختر، مسجد سلیمانیه و برج گالاتا از مکان های دیدنی قابل توجه هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند، می توانند از بازار بزرگ و بازار ادویه دیدن کنند. اختصاص دادن زمانی برای بازدید از Istanbul Theme Park، که یک جاذبه مهم است را نباید فراموش کنید. پیشنهاد می شود که مدتی را به کاوش در فعالیت های منطقه از جمله تماشای نهنگ ها اختصاص دهید. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول تقریبا ۲۰ کیلومتر است و می توانید با پرداخت هزینه از خدمات شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. ایستگاه تراموا Galatasaray فقط ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارد و ایستگاه مترو تکسیم ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد و دسترسی راحتی به بسیاری از مراکز خرید شهر استانبول دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، Jakaranda Hotel Istanbul استانبول با داشتن قیمت مناسب و امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل جاکاراندا استانبول


از امکانات مشهور این هتل می توان به داشتن اینترنت بی سیم رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و اتاق چمدان اشاره کرد. میز پذیرش می تواند در اجاره ماشین نیز به شما کمک کند. هتل دارای صرافی بوده و به راحتی می توانید از خدمات تبدیل ارز آن استفاده کنید. برای حفظ امنیت و داشتن خیالی راحت می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با آسودگی به تفریح و گردش بپردازید.
میهمانانی که با خودردی شخصی سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ Jakaranda Hotel Istanbul پارک کنند. برای اقامت کودکان بالای ۷ سال هزینه به طور کامل دریافت می شود. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو، واکس کفش و نظافت روزانه در این هتل انجام می گیرد. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب، پاکیزگی هتل، فاصله نزدیک هتل به مکان های توریستی و صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


در Jakaranda Hotel Istanbul استانبول امکانات تفریحی بسیاری از قبیل کلاس های آشپزی، کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی، اجرای زنده موسیقی و آیروبیک برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل جاکاراندا استانبول دارای انواع اتاق های زیبا و جادار سه نفره سوپریور، اتاق دبل اقتصادی و اتاق دبل لوکس است که با توجه به نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامت دلپذیری را تجربه کنید. اتاق های کلاسیک Jakaranda Hotel Istanbul دارای کف چوبی بوده و مجهز به تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، تخت، کمد، آینه، مینی بار و صندوق امانات هستند. تهویه مطبوع دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می دارد. حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، دمپایی و ملزومات بهداشتی رایگان نیز در اتاق ها وجود دارند.

رستوران هتل


یک منوی صبحانه غنی به صورت بوفه ای با میوه های تازه، سبزیجات، نان تازه، گوشت ترکی و پنیر در رستوران هتل جاکاراندا سرو می شود.

فاصله هتل جاکاراندا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است