search
menu

هتل Istanroom by Keo Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Istanroom by Keo
امکانات هتل ایستای روم بای کیو
خدمات هتل ایستای روم بای کیو
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ایستای روم بای کیو استانبول

درباره Istanroom by Keo


هتل ایستای روم بای کیو استانبول یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای اقامت در شهر استانبول است که با امکانات رفاهی و موقعیت خوبی که دارد تجربه سفر به شهر زیبای استانبول را برای مهمانان لذت بخش‌تر و جذاب‌تر می‌کند. این هتل در نزدیکی خیابان استقلال و میدان تکسیم قرار گرفته شده و از همین جهت دسترسی بسیار خوبی نسبت به اماکن معروف و پر تردد شهر دارد. برج گالاتا، کاخ دلما باغچه، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… از جاذبه‌های بسیار معروف شهر استانبول هستند که نزدیکی این اماکن، به هتل ایستای روم برای مهمانان ساکن در این هتل بسیار خوشایند خواهد بود. علاوه بر آن هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و ایستگاه تاکسی نیز قرار گرفته که امکان رفت و آمد آسان در تمام نقاط شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Istanroom by Keo اقامت داشته باشید و سفری جذاب و متفاوت را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل ایستای روم بای کیو


تمام ویژگی‌های هتل ایستای روم بای کیو استانبول برای مهمانان دوست داشتنی و هیجان‌انگیز خواهد بود. ساختمان هتل فضایی لوکس و بسیار تمیز دارد که بدون شک می‌تواند نظر مثبت مهمانان را جلب کند. هتل در خیابانی فوق العاده آرام و بدون حاشیه قرار گرفته که امنیت و آرامش کامل را در هنگام اقامت به مسافران هدیه می‌کند. صبحانه در این هتل به سبک سنتی سرو می‌شود که برای مهمانان دوست داشتنی خواهد بود. در نزدیکی این هتل چندین رستوران با غذاهای دریایی و فست فودی متنوع وجود دارند که بدون شک از تجربه صرف غذا در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده، از مغازه‌ها و مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند دیدن کنند و از گشت و گذار و خرید در آن‌ها لذت ببرند. هتل Istanroom by Keo دارای امکاناتی مانند آرایشگاه، سوئیت عروس، اتاق‌های عایق صدا، سالن مشترک تماشای تلویزیون، مغازه هدیه فروشی و… نیز است که در مجموع محیطی ایده آل و فوق العاده جذاب را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند.

خدمات هتل ایستای روم بای کیو


خدمات متنوعی در هتل ایستای روم بای کیو به مسافران ارائه می‌شوند که راحتی و آسایش کامل را به مهمانان ساکن در هتل هدیه می‌کنند. کارکنان این هتل بسیار دوستانه و مفید هستند و در هر ساعتی برای کمک و خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی دارند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. وجود خدماتی مانند خشکشویی و سرویس اتو در این هتل خیال مهمانان را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کند. خدمات خانه داری نیز در این هتل وجود دارد و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Istanroom by Keo می‌توان به صندوق امانات، میز تور، نگهبانی ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل ایستای روم بای کیو استانبول در اختیار مهمانان قرار دارند و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند که براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. برخی از این واحدها دارای تراس رو به شهر هستند که لذت اقامت را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دوتخته، اتاق استاندارد دوقلو، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق استودیو با تراس و سوئیت با تراس اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی گسترده‌ای در واحدهای اقامتی هتل Istanroom by Keo به مسافران ارائه می‌شوند که در کیفیت اقامت آن‌ها در هتل تاثیر فراوانی دارند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ایستای روم بای کیو استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است