search
menu

هتل Istanbul Gonen Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Gonen Hotel
امکانات عمومی هتل استانبول گونن
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استانبول گونن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Gonen Hotel


هتل استانبول گونن از هتل‌های بی‌نظیر پنج ستاره در منطقه دیرمن باغچه استانبول است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دارد و به دلیل دسترسی به‌تمامی نقاط شهر موردتوجه مسافران و توریست‌ها قرار می‌گیرد، بی‌شک اگر در شهر استانبول به دنبال هتل پرستاره و سرشار از آرامش هستید، پیشنهاد ما رزرو هتل استانبول گونن است. از امکانات مشهور و قابل‌توجه این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مرکز خرید بسیار بزرگ به نام استار سیتی اولت اشاره کرد که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید و مطمئناً دست‌پر به هتل برمی‌گردید.
همچنین این هتل ۱۵ کیلومتر تا منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله دارد که این منطقه مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است، برخی از جاذبه‌های این منطقه عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و چندین جای دیگر. همچنین میدان مشهور تکسیم نیز با ۲۰ کیلومتر فاصله از این هتل موردتوجه بسیاری از توریست‌ها قرار می‌گیرد. فرودگاه استانبول حدوداً ۳۸ کیلومتر تا هتل استانبول گونن فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که این شاتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید بلیط هواپیمای استانبول تهیه کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل Istanbul Gonen Hotel عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل استانبول گونن


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای به‌صورت رایگان اشاره کرد. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران سراسر جهان در هر ساعتی از شبانه‌روز با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل استانبول گونن انجام می‌گیرند. در لابی این هتل می‌توانید به صرافی مراجعه کرده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید یا اینکه وسایل و بارتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید.
پارکینگ اختصاصی نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. ممکن است سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد که در مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کرده و از خدماتی مانند فکس و کپی بهره‌مند شوید. همچنین در لابی هتل Istanbul Gonen Hotel چندین مغازه برای خرید سوغاتی استانبول دایر گردیده است و در سالن آرایش و زیبایی در حال ارائه خدمات به مسافران و توریست‌ها هستند. پرسنل مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


برخی از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اسپا با استخر سرپوشیده و استخر روباز فصلی. توجه داشته باشید که استخر سرپوشیده در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، اما استخر روباز به‌صورت فصلی و مخصوص بزرگ‌سالان است. همچنین از امکانات تفریحی می‌توان به سونا و باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا اشاره کرد.
در باشگاه بدن‌سازی همراه با مربی اختصاصی می‌توانید ورزش کنید و کلاس‌هایی مانند یوگا نیز در این بخش برگزار می‌شوند، همچنین انواع مختلف ماساژ همراه با صندلی ماساژ در هتل Istanbul Gonen Hotel وجود دارند. اتاق بخار و انواع درمان‌ها نیز در این بخش ارائه می‌شود. در قسمت آرایشی می‌توانید از خدمات مربوط به پوست، مو، پدیکور و مانیکور بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، حمام ترکی در این هتل ارائه می‌شود که موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که سالانه استفاده از این امکانات در رده‌بندی بالایی قرار دارد و اینکه مرکز سلامتی و اسپا شامل سولاریوم، اتاق ماساژ و خدمات درمانی است. از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می‌توان به ایروبیک، ورزش‌های زنده، کتابخانه، بیلیارد و اتاق‌های بازی اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای اتاق‌های مجهزی است که این اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون هستند. اتاق‌های هتل استانبول گونن بسیار راحت بوده و با چیدمان ساده همانند منزل شخصی‌تان احساس آرامش خواهید کرد. همه اتاق‌ها شامل فضای نشیمن و گاوصندوق است، البته برخی از اتاق‌ها شامل جکوزی داغ است. انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل استانبول گونن عبارت‌اند از سوئیت جونیور شامل یک‌تخت دونفره و یک کاناپه تخت شو، اتاق خانواده شامل یک‌تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره، اتاق دوبل سوپرییر شامل یک‌تخته دونفره یا دو تخت تک‌نفره، اتاق استاندارد شامل یک‌تخت دونفره یا دوتخته تک‌نفره و سوئیت بیزینس شامل یک‌تخت دونفره و یک کاناپه تخت شو هستند. شما نیز بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و برای خود و خانواده‌تان اقامتی به‌یادماندنی رقم بزنید. در داخل واحدهای اقامتی هتل استانبول گونن حمام اختصاصی تعبیه‌شده است که این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند.
از امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌های هتل Istanbul Gonen Hotelمی‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، امکانات شستشو، کاناپه تخت شو اشاره کرد. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور برای تمامی مسافران امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است، مخصوصاً مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند. به یاد داشته باشید که استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


رستوران این هتل در طبقه لابی قرار دارد و چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به استخر دارد، به‌طوری‌که شما می‌توانید در رستوران صدف انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سفارش داده و با تماشای چشم‌انداز روبرویی‌تان غذا را نوش جان کنید. همچنین در لابی هتل Istanbul Gonen Hotelبخشی به‌عنوان کافی شاپ و بار دایر گردیده است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های تازه و خنک را سفارش دهید.

فاصله هتل استانبول گونن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کویومچوکنت: ۸۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موی پارک: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی پانوراما ۱۴۵۳: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است