search
menu

هتل Istanbul Family Apartment

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Istanbul Family Apartment
امکانات هتل استانبول فمیلی آپارتمان
خدمات هتل استانبول فمیلی آپارتمان
واحدهای اقامتی
امکانات واجدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استانبول فمیلی آپارتمان

درباره Istanbul Family Apartment


هتل استانبول فمیلی آپارتمان یک هتل ۳ ستاره در شهر استانبول است که با موقعیت مکانی عالی و هزینه‌های مقرون به صرفه محیطی امن و زیبا را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. این هتل به بسیاری از جاذبه‌های شهر استانبول نزدیک است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به اماکن جذابی مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشید. بازار بزرگ استانبول نیز با هتل فاصله چندانی ندارد و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از بازار بزرگ استانبول دیدن کنند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. این بازار یکی از معروف‌ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است و بسیاری از گردشگران شهر استانبول حتی اگر قصد خرید نداشته باشند هم برای تفریح و تفرج از آن بازدید می‌کنند. در اطراف هتل نیز کافه‌های متنوع و مغازه‌های فراوانی وجود دارند که بدون شک از بازدید از آن‌ها لذت خواهید برد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Istanbul Family Apartment اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل استانبول فمیلی آپارتمان


امکاناتی که در استانبول فمیلی آپارتمان به مهمانان ارائه می‌شوند در حد یک هتل اقتصادی قابل قبول هستند و این هتل برای کسانی که تمایل دارند در محلی امن، تمیز و با هزینه‌های نسبتا پایین اقامت داشته باشند گزینه مناسبی به حساب می‌آید. منطقه کوم کاپی استانبول که به خاطر رستوران‌های معروفش، شهرت فراوانی دارد در نزدیکی این هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند طعم غذاهای لذیذ و دلچسب این رستوران‌ها را در وعده‌های غذایی مختلف تجربه کنند. هتل تا ساحل دریا کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مهمانان می‌توانند از تفریحات موجود در سواحل استانبول نیز بهره‌مند شوند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن استعمال سیگار در مناطق عمومی هتل را ممنوع کرده است که این مسئله در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر فراوانی دارد. هتل Istanbul Family Apartment دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون نیز است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل استانبول فمیلی آپارتمان


هتل استانبول فمیلی آپارتمان خدمات خوبی دارد که سبب می‌شود مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و در زمان اقامت کمبودی را احساس نکنند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و با چندین زبان از جمله عربی، انگلیسی، فارسی و آذربایجانی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. خدمات تور هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند برای تجربه سفری زیباتر از این خدمات بهره‌مند شوند. این هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت آنان محافظت می‌کند. خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Istanbul Family Apartment می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، محل نگهداری چمدان، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Istanbul Family Apartment در واقع آپارتمان‌هایی مجهز هستند که در ابعاد مختلف برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده اند. آپارتمان‌های اقامتی این مجموعه تمامی شرایط لازم برای یک سکونت ایده آل و به یادماندنی را به مهمانان ارائه می‌دهند و در اندازه‌های مختلفی طراحی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به آپارتمان‌هایی با ظرفیت‌های دونفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره و شش نفره اشاره کرد.

امکانات واجدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل استانبول فمیلی آپارتمان دارای آشپزخانه به همراه کتری برقی، وسایل آشپزی، اجاق گاز و ماکروویو هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استانبول فمیلی آپارتمان


فاصله هتل تا مسجد آبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است