search
menu

هتل Ibis Istanbul Esenyurt

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Istanbul Esenyurt
امکانات عمومی هتل ایبیس اسن یورت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس اسن یورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ibis Istanbul Esenyurt


هتل ایبیس اسن یورت استانبول از هتل های سه ستاره در منطقه اسن یورت است. اسن یورت یکی از مناطق مشهور در شهر استانبول به شمار می رود که از این بخش دسترسی به سایر نقاط نیز آسان است. این هتل مدرن و شیک تا مرکز شهر حدودا ۴ کیلومتر فاصله دارد و بدین جهت در میان گردشگران محبوبیت داشته و در طی سال مملو از مسافر می شود. هتل ایبیس جزو هتل هایی است که هم برای سفر کاری و هم سفر تفریحی گزینه مناسبی است. از مزیت های این هتل می توان به فاصله اندک تا مرکز خرید میگروس اشاره کرد که تنها در عرض ۱۰ دقیقه به این مرکز خرید دسترسی خواهید داشت که این مورد برای طرفداران خرید خبر خوبی است. برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز می توانید مسافت ۴۹ کیلومتری را توسط شاتل فرودگاهی طی کنید، لازم به ذکر است استفاده از این شاتل شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور هتل Ibis Istanbul Esenyurt می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایبیس اسن یورت استانبول


بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل قابل دسترس است. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود. قابل توجه میهمانانی که حیوانات خانگی دارند، در صورت داشتن اقامت در این هتل می توانید حیوانات را به همراه خود به داخل ببرید که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مطلوبی فراهم گشته است. همچنین اگر با خرید بلیط هواپیمای استانبول قصد کار و تجارت داشته باشید، برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان می توانید از مرکز بیزینس هتل Ibis Istanbul Esenyurt استفاده کنید، البته لازم به ذکر است بهره مندی از این مرکز شامل هزینه جداگانه است.
خدمات دیگر مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس کفش نیز برای مسافران گرامی انجام می گیرند که این خدمات نیز شامل هزینه جداگانه هستند. پرسنل بسیار مجرب و خوش برخورد هتل ایبیس اسن یورت به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و همگی به طور شبانه روزی در حال فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران در تلاش هستند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی این هتل سر بزنید، همچنین در لابی نیز خدمات دیگری مانند میز تور و بلیط گردشگری و اتاق چمدان و خدمات باربری انجام می گیرند. در صورت تمایل می توانید برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. در اتاق های هتل ایبیس سیستم تهویه مطبوع کننده هوا قرار داده شده است. کف تمامی اتاق های هتل Ibis Istanbul Esenyurt از جنس چوب بوده و دارای دکوراسیونی دیدنی و جذاب هستند. هریک از اتاق ها شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز کار، کتری برقی، گاوصندوق و مینی یخچال هستند. علاوه بر اینها، همه اتاق های این هتل عایق صدا هستند و در سکوت و آرامش اقامتی بی نظیر را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل همه روزه می توانید صبحانه به صورت سلف سرویس نوش جان کنید. همچنین بعد از یک روز خسته کننده و گشت و گذار می توانید در این رستوران خودتان را غذای سبک یا نوشیدنی های خوشمزه مهمان کنید.

فاصله هتل ایبیس اسن یورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز بازی بیلیارد اوزگور: ۶۵۰ متر
فاصله تا پارک اسن یورت مارتیز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر ای وی ام: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک: ۱۸.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۳۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است