search
menu

هتل Hypnos Design Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hypnos Design Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل هیپنوس دیزاین استانبول
اتاق ‌های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیپنوس دیزاین استانبول تا جاذبه های نزدیک

درباره هتل Hypnos Design Hotel Istanbul


شهر زیبای استانبول با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکز خرید خود گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند و دارای هتل‌های متنوعی است. یکی از هتل‌های چهار ستاره در شهر استانبول هتل هیپنوس دیزاین استانبول است که از لحاظ قرارگیری در شهر هم در موقعیت خوبی قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول مخصوصا جاذبه‌های تاریخی آن نزدیک است. هتل هیپنوس دیزاین با دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال که شهرت زیادی در بین گردشگران دارد، فاصله کمی دارد و در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توانید به آنجا بروید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، باید بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن تا هتل Hypnos Design Hotel Istanbul تنها ۱ ساعت فاصله دارد. همچنین فرودگاه استانبول هم در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری هتل هیپنوس دیزاین استانبول قرار دارد. در ۵۰ متری هتل هیپنوس دیزاین استانبول ایستگاه قطار تراموا به نام ایستگاه (Gulhane) واقع‌شده‌است. قابل ذکر است که این هتل مجلل جایزه بوتیک هتل برتر را هم در کارنامه خود دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیپنوس دیزاین استانبول


هتل هیپنوس دیزاین استانبول دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامت راحت، آسوده و خوش فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل Hypnos Design Hotel Istanbul شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه فروش سوغات، اطفا حریق، فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل هیپنوس دیزاین استانبول وجود دارد شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات بلیط، صبحانه، نگهداری از چمدان، فروش بلیط وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی است و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و اتوی کت‌و‌شلوار. در صورتی که بلیط هواپیما دارید و نگران رفت‌و‌آمد به موقع در زمان رفت ‌و ‌برگشت هستید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل هیپنوس دیزاین استفاده کنید. کارکنان مجرب این هتل خاص که بخاطر دکوراسیون ویژه و هنرمندانه‌اش محبوبیت خاصی دارد، علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران به‌خصوص هنرمندان و کسانی که به دنبال اقامتگاهی اقتصادی و با طراحی خلاقانه هستند، پذیرایی می‌کنند.

اتاق ‌های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل Hypnos Design Hotel Istanbul وجود دارند. تمامی ۱۱ اتاق‌ هتل دارای دکوراسیونی خاص و هنری هستند که بسیار چشم‌نواز و گیرا است. اتاق‌های هتل هیپنوس دیزاین استانبول شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های اکسکیوتیو، اتاق‌های دلوکس یا ویژه و تعدادی سوئیت. اتاق‌ها دارای بالکن با تزئینات گیاهان هستند و امکان نشستن در بالکن هم وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های مجلل که طراحی خلاقانه و جذاب دارند، وسایل و امکانات عالی وجود دارند که برای اقامت به‌یادماندنی و بدون کمبود مسافران تعبیه شده‌اند و شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان و با سرعت بالا، تلفن، صندوق امانات دیجیتالی، کمدلباس، آباژور، مبلمان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل هیپنوس دیزاین استانبول یک کتابخانه با فضایی دلنشین وجود دارد که می‌توانید در آنجا مطالعه کنید. گاهی اوقات هم در هتل Hypnos Design Hotel Istanbul نمایشگاه‌ و گالری‌های موقت هنری برگزار می‌گردد.

رستوران هتل


کافی‌شاپ هتل هیپنوس دیزاین استانبول در طبقه همکف قرار دارد، فضایی صمیمی و دلپذیر دارد و خوراک‌های لذیذی مانند انواع سالادها، فست‌فودها، اسنک‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را با منویی متنوع سرو می‌کند. همچنین چندین میز هم در فضای باز در کنار در ورودی و روبرو رستوران هتل قرار دارد که می‌توانید در آنجا هم ساعاتی خاطره‌انگیز را در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود بگذرانید.

فاصله هتل هیپنوس دیزاین استانبول تا جاذبه های نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۳۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است