search
menu

هتل Hutsuite Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hutsuite Hotel Istanbul
امکانات هتل آپارتمان هات سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل هات سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hutsuite Hotel Istanbul


هتل هات سوئیت یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه و مراکز خریدی همچون بازار بزرگ استانبول و بازار مصر از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. فاصله هتل Hutsuite تا فرودگاه استانبول ۳۹ کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا گوکچن ۴۹ کیلومتراست و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه اضافی برای مسافران ارائه شده است. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Hutsuite یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل آپارتمان هات سوئیت استانبول


هتل زیبای Hutsuite در فضای بیرونی دارای باغ، پاسیو و مبلمان فضای باز است که یک فضای بی نظیر برای استراحت و تفریح مهمانان فراهم کرده است. از امکاناتی که این هتل برای مهمانان ارائه می‌دهد می‌توان به WiFi رایگان، پارکینگ، بلیط جاذبه ها یا نمایش ها با هزینه اضافی، انبار چمدان، سرویس بیداری، خدمات فکس و فتوکپی، اتاق های خانوادگی و خدمات امنیتی از جمله دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. از خدمات حمل و نقل موجود در این هتل می‌توان تحویل و تخلیه فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب همه با دریافت هزینه اضافی و همچنین کرایه اتومبیل را نام برد.
خدمات نظافتی ازقبیل سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی با هزینه اضافی در هتل Hutsuite ارائه می‌شود و نظافت به صورت روزانه انجام می‌گیرد. همچنین در این هتل انواع میوه ها و بطری آب با دریافت هزینه اضافی، ناهارهای بسته بندی شده و خدمات تحویل مواد غذایی موجود است. در این هتل صبحانه در اتاق سرو می شود. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در هتل ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. جا به جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌گیرد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی و ترکی مسلط هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل هات سوئیت دارای انواع اتاق های مختلف شامل اتاق تریپل استاندارد، آپارتمان دولوکس و اتاق دوبل دولوکس است و بسته به نیاز مسافران امکان رزرو و اقامت وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا و کف چوبی یا پارکت و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن، جا لباسی و امکانات اتوکشی است. همچنین اتاق ها دارای سایر امکانات از قبیل تخت تاشو، پشه بند، سوکت نزدیک تخت، کمد و تخت های اضافی بلند است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. تمام اتاق‌‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، سرویس بهداشتی اضافی، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همه واحدهای این هتل دارای آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز، میز غذاخوری، محصولات پاک کننده و کتری برقی هستند. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل هات سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است