search
menu

هتل Housez Suites & Apartments Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Housez Suites & Apartments Istanbul
امکانات هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول
خدمات هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Housez Suites & Apartments Istanbul


هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول یک هتل ۴ ستاره در شهر استانبول است که با امکانات رفاهی متنوع و خدمات خوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. استانبول مهم‌ترین شهر ترکیه و بزرگ‌ترین شهر اروپا است که با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیری که دارد مقصد نهایی تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان است. هتل آپارتمان Housez Suites & Apartments در محله نیشان تاشی استانبول که یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین محله‌های این شهر قرار گرفته است و به همین دلیل می‌توانید بسیاری از زیبایی‌های شهر استانبول را با اقامت در این هتل تجربه کنید. لوکس‌ترین فروشگاه‌های پوشاک ترکی در این منطقه قرار گرفته‌اند و خیابان‌های این محله پر از کافه‌های رنگارنگ و رستوران‌های متفاوت ترکی، دریایی و بین المللی هستند که می‌توانید طعم لذیذ میان وعده‌ها و غذاهای متنوع را در آن‌ها تجربه کنید. پل گالاتا، کاخ دلمه باغچه و برج دختر استانبول نیز از اماکن تاریخی نزدیک به هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

امکانات هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول


هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول امکانات رفاهی متعددی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از همین جهت توانسته رضایت همیشگی مهمانان ساکن در هتل را جلب کند و به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران برای اقامت در استانبول تبدیل گردد. علاوه بر دسترسی خوب هتل به مراکز تجاری و گردشگری، این هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند در سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از تماشای مناظر زیبای آن لذت ببرند. سرو صبحانه در هتل رایگان است و تمام مواد غذایی که در وعده صبحانه برای مهمانان سرو می‌شوند ارگانیک هستند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز مهمانان می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند که غذاهای لذیذ ترکی را با مواد اولیه ارگانیک به مسافران ارائه می‌دهد و علاوه بر طعم دلنشینی که دارند می‌توانید از کیفیت و سلامت مواد اولیه نیز مطمئن باشید. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است و مهمانانی که به ورزش کردن علاقه‌مند هستند می‌توانند ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تحویل مواد غذایی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیر سیگاری و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل Housez Suites & Apartments به شمار می‌روند.

خدمات هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول


هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول در کنار امکانات رفاهی متعدد خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. پرسنل هتل بسیار کارآمد و صمیمی هستند و برای رفع هر مشکلی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به دو زبان انگلیسی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات خانه داری است و سرویس روزانه واحدها سبب شده است که نگرانی برای مهمانان از جهت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی وجود نداشته باشد. خدمات سرویس اتو و خشکشویی نیز در اختیار مسافران قرار دارند و خیال آن‌ها را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. مینی مارکت، تبدیل ارز، میز تور، دستگاه خودپرداز، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در هتل Housez Suites & Apartments Special Class هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل Housez Suites & Apartments دارای رده ویژه سوئیت‌های تجاری، سوئیت‌های لوکس و سوئیت‌های برتر است که هر یک از این سوئیت‌ها دارای محل استراحت، محل کار، حمام و آشپزخانه مجهز هستند و بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز کار، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد، مینی بار، جا لباسی، امکانات اتو کشی و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان و سوئیت هاوسیز استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است