search
menu

هتل Hotel Yigitalp Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yigitalp Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ییگیتالپ استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ییگیتالپ استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Yigitalp Istanbul


در مرکز تاریخی استانبول و با فاصله ای ۱۵ دقیقه ای از بازار بزرگ استانبول هتل ۴ ستاره و لوکس ییگیتالپ قرار دارد که بهترین گزینه اقامتی برای آن هایی خواهد بود که قصد بازدید از جاذبه های تاریخی استانبول را دارند. همین موقعیت خوب هتل توانسته رضایت مهمانان را جلب و آن ها را به مهمانان وفاداری تبدیل کند که با هربار خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر، هتل ییگیلتاپ را برای اقامت انتخاب می کنند. در کنار این موقعیت مناسب، Hotel Yigitalp Istanbul امکانات و خدمات خوبی هم دارد که اقامت خاطره انگیزی را برای مهمانان رقم می زند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ییگیتالپ استانبول


خدمات رفت و برگشت فرودگاهی،‌ سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، خدمات زیبایی و خدمات روم سرویس بخشی از امکانات و خدمات عمومی هتلند که در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرند؛ اما بهترین امکان هتل شاید فروشگاه کادویی آن باشد که بهترین گزینه برای خرید سوغات معروف استانبول است به ویژه اگر وقت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را نداشته باشید.
ییگیلتاپ به پاکیزگی محیط و سلامت مهمانانش نیز اهمیت می دهد و به همین دلیل کارکنان بخش پاکیزگی هتل، خدمات نظافت را به صورت روزانه در هتل انجام می دهند و چنانچه مهمانان به خدمات خشک شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیاز داشته باشند، می توانند با پرداخت کمی هزینه از این خدمات استفاده کنند.
ییگیلتاپ برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته است که شامل سرویس های بهداشتی مطابق با ویلچر، روشویی هایی با ارتفاع کمتر، زنگ هشدار اورژانس و دستگیره هایی در سرویس بهداشتی است.
مهمانان شاغل هتل نگران کسب و کار خود نباشند. ییگیلتاپ علاوه بر دستگاه فکس و فتوکپی، سالن جلساتی را نیز برای برگزاری جلسه و امور کاری مهمانان ایجاد کرده است.
علاوه بر این خدمات و امکانات،‌ ییگیلتاپ کارکنان خوش برخوردی دارد که با اخلاق حرفه ای خود کمک حال مهمانان در امور گردشگری بوده و پاسخگوی سوالات آنان درباره هتل یا شهر هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و مهمانان با مراجعه به این بخش می توانند از خدمات تبدیل ارز، خدمات تور و اتاق چمدان استفاده کنند. بدنیست بدانید که هتل در صورت درخواست، فاکتور نیز برایتان صادر می کند.
دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته دیگر خدمات و امکانات هتل هستند. هتل فاقد پارکینگ است و اگر با خودروی شخصی سفر کرده باشید، باید اتومبیلتان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنید.

اتاق های هتل


ییگیلتاپ ۵ نوع اتاق مختلف شامل اتاق های استاندارد دابل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق کانکت خانواده، اتاق دلوکس دابل و اتاق های سینگل روم هستند. اتاق های خانواده آن در کل ظرفیت ۶ مهمان را دارد که حداکثر ۵ نفر آنان باید بزرگسال باشند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ییگیتالپ استانبول دارای دکوراسیونی به سبک عثمانی هستند که هماهنگی آن ها با محیط اطراف هتل ناخودآگاه موسیقی آرامش بخش ترکی را در ذهنتان پخش خواهد کرد. در تمامی این اتاق ها مهمانان به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام داخل سوئیت دسترسی خواهند داشت. همچنین امکان اتصال به اینترنت رایگان را نیز در اتاق های خود خواهید داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل فاقد استخر و باشگاه است اما اسپای مجهز آن با انواع خدمات ماساژ خود، جبران تمام کمبودهاست. مهمانان می توانند در جکوزی گرم و سونای آن ریلکس کرده و یا با استفاده از خدمات ماساژ خستگی یک گشت و گذار حسابی و تفریح در جاهای تفریحی استانبول را از تن به در کنند.

رستوران هتل


ییگیلتاپ رستوران و کافه باری دارد که هرکدام در طول روز با غذاها و نوشیدنی های خوب خود آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

فاصله هتل ییگیتالپ استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است