search
menu

هتل Hotel Uyan Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Uyan Istanbul
امکانات کلی هتل اویان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
فاصله هتل اویان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Uyan Istanbul


هتل جذاب، مدرن و ۴ ستاره اویان استانبول در مرکز استانبول و در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد. هتل دارای تراس پشت بام است که چشم اندازهای شگفت انگیزی را ارائه می دهد. مشهورترین جاذبه های استانبول، از جمله ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی چند دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک هتل Hotel Uyan Istanbul می توان به موزه پرا، موزه معصومیت، برج تاریخی گالاتا، برج دختر و کاخ دولمه باغچه اشاره کرد که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه قطار Sirkeci است که ۳.۵ کیلومتر پیاده با آن فاصله دارد.
فاصله هتل اویان تا فرودگاه استانبول ۵۱.۷ کیلومتر است و با شاتل فرودگاهی هتل به آسانی می توانید خود را به فرودگاه برسانید و نگرانی در مورد پرواز خود نداشته باشید. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی، هتل اویان با داشتن امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل اویان استانبول


هتل اویان، یکی از بناهای تاریخی در قلب موزه فضای باز سلطان احمد است. در تراس پشت بام می توانید از غذاها و نوشیدنی های عالی لذت ببرید. مناظر و چراغ های اطراف شما مدت ها پس از خروج از شهر در ذهن شما باقی می ماند. برای گشت و گذار در شهر می توانید اتومبیلی کرایه کرده و به تفریح و بازدید از جاهای دیدنی بپردازید. با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. از امکانات رفاهی این هتل می توان به داشتن جکوزی اشاره کرد که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه مناسبی به حساب می آید.
هتل Hotel Uyan Istanbul دارای اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل است. این هتل همچنین دارای لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، رختکن و انبار چمدان است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه، کپسول آتش نشانی، سیستم اطفا حریق و اعلام حریق در هتل اویان تعبیه شده است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد، موقعیت مکانی مناسب، پاکیزگی هتل و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل اویان استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد، اتاق لوکس، اتاق لوکس سوپریور و اتاق تک نفره کوچک. هتل Hotel Uyan Istanbul دارای اتاق هایی با کف پوش، آباژور، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار، اینترنت بی سیم و آشکارسازهای دود است. واحدها دارای چشم اندازهای باشکوه هستند. میهمانان همچنین می توانند از دمپایی، حوله و سشوار استفاده کنند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر اتاق وجود دارد. همچنین اتاق ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی، حمام مجهز به وان و دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتاق های لوکس فضای اضافی، دکوراسیون فوق العاده و حمام آبگرم را نیز ارائه می دهند.

گزینه های صرف غذا


رستورانی در هتل اویان استانبول وجود ندارد اما میهمانان می توانند از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران Old House که در فاصله بسیار نزدیکی از محل قرار دارد، لذت ببرند. صبحانه بوفه ای هر روز صبح در لابی سرو می شود. انواع نوشیدنی های خوشمزه نیز در بار هتل موجود است.

فاصله هتل اویان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است