search
menu

هتل Hotel Troya Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Troya Istanbul
امکانات کلی هتل ترویا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترویا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Troya Istanbul


هتل ترویا یک هتل ۳ ستاره در مرکز پرجنب و جوش شهر استانبول، منطقه بی اوغلو، در فاصله ۵۰ متری طولانی ترین خیابان عابر پیاده شهر، خیابان استقلال، واقع شده است. این هتل یکی از بهترین های استانبول بوده و رستوران ها و تئاترهای محبوب شهر نیز در نزدیکی آن قرار گرفته اند. هتل Hotel Troya Istanbul به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری شهر از جمله میدان تکسیم، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، موزه پرا و موزه معصومیت مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که با شاتل فرودگاهی هتل به راحتی می توانید خود را به فرودگاه رسانده و نگرانی در مورد زمان پرواز خود نداشته باشید. با رزرو بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل شیک و مدرن اقامت بی نظیری را در استانبول تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ترویا استانبول


این هتل دارای یک رستوران بزرگ و یک کافه بار است و منظره ای بر فراز شاخ طلایی دارد. میهمانان همچنین می توانند از باشگاه بدنسازی به صورت ۲۴ ساعته و سونا در محل استفاده کنند. مرکز تناسب اندام مجهز به جدیدترین انواع ماشین های ورزشی و وزنه های آزاد است که با تمام نیازها و تمرینات قلبی و قدرتی شما مطابقت دارد. در طول اقامت خود در هتل می توانید از مرکز تناسب اندام و سونا به صورت رایگان استفاده کنید. خدماتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، سرویس اتاق، وای فای رایگان، انبار چمدان و مرکز تجاری در دسترس هستند. برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است.
قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، نگران وسیله نقلیه خود نباشند زیرا می توانند از خدمات پارکینگ هتل ترویا با پرداخت هزینه استفاده کنند. اتاق جلسات هتل دارای ظرفیت ۵۰ نفر است و برای انواع جلسات تجاری، سمینارها، کنفرانس ها و پذیرایی ها مناسب است. از مزایای این هتل می توان به داشتن محیطی تمیز و پاکیزه اشاره کرد. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل انجام می گیرد. برای امنیت بیشتر می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. همچنین در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل در خدمت شماست. علاوه بر خدماتی که گفته شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در هتل Hotel Troya Istanbul در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به ۹ زبان زنده دنیا از جمله عربی، آلمانی، یونانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل ترویا استانبول عبارتند از:
• اتاق سوپریور خانوادگی
• اتاق دبل یا تویین استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق تک نفره استاندارد
• اتاق تک نفره اقتصادی
متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. هتل دارای ۷۷ اتاق است که همه آن ها شامل امکانات رفاهی و تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، صندوق امانات، لپ تاپ، دستگاه های تهیه قهوه و چای، مینی بار، وای فای رایگان و سرویس اتاق ۲۴ ساعته هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. در هر اتاق برای آسایش و راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها برای میهمانان فراهم شده است.

رستوران هتل


قهوه ترکی معطر و شیرینی های خوشمزه را می توانید در کافه ترویا میل کنید. تراس Sureyya هتل Hotel Troya Istanbul یک منوی غذاخوری را ارائه می دهد که شامل پیش غذاهای منتخب ترکی، خاورمیانه، غذاهای یونانی و همچنین غذاهای کلاسیک ترکی است. همچنین برای افرادی که دارای رژیم غذایی گیاهی و خاصی هستند، منوی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل ترویا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است