search
menu

هتل Hotel The public Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel The public Istanbul
معرفی اتاق‌های هتل و امکانات موجود
سایر امکانات و خدمات هتل د پابلیک
رستوران هتل
فاصله هتل د پابلیک استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر

درباره هتل Hotel The public Istanbul


شهر بزرگ و تاریخی استانبول به دلیل وجود اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متنوع همواره یکی از مقاصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر اکثر گردشگران از سرتاسر جهان محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران بسیار زیادی استانبول ترکیه را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌نمایند. از این رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در استانبول مشغول بکار و فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا هتل د پابلیک استانبول را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.
هتل د پابلیک استانبول در قلب تقسیم واقع شده است. جالب است بدانید که، ساختمان هتل د پابلیک استانبول در واقع یک ساختمانی قدیمی است که در سال ۱۹۰۱ توسط معمار معروف ترک یعنی هووسب ازناوور طراحی شده است.
شما با انتخاب هتل د پابلیک می‌توانید با با یک پیاده روی کوتاه و با استفاده از مترو تقسیم به سایر اماکن تاریخی و جاذبه ‌های گردشگری استانبول بروید. نزدیکترین جاذبه تاریخی به هتل د پابلیک، منطقه تاریخی سلطان احمد است. همچنین، هتل د پابلیک، در چند قدمی مرکز خرید دمیرورن قرار دارد. برج نمادین گالاتا و مرکز کنگره لطفی کردار هم در فاصله خیلی کم از این هتل زیبای استانبول واقع گردیده‌اند. لازم به ذکر است که خدمات ترانسفر از هتل د پابلیک به فرودگاه آتاترک فراهم شده است.

معرفی اتاق‌های هتل و امکانات موجود


اتاق‌های هتل هتل Hotel The public Istanbul، از طراحی معاصر با آجرهای سفالی آتش نشانی و دیوارهای سنگی خاکستری و مبلمان مدرن و یکپارچه بهره برده‌اند. هر کدام از واحدها دارای تهویه مطبوع‌، مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت با پخش کننده دی وی دی پلی و بلو ری هستند. دستگاه قهوه و کتری برقی نیز در تمام اتاق‌ها ارائه می‌شود. حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.
واحدها اتاق‌ها از نظر تنوع در هتل د پابلیک به؛ گراند سوئیت جونیور (یک تخت پادشاه با ظرفیت سه نفر)، اتاق برتر کینگ (همراه با یک تخت ملکه با ظرفیت دو نفر)، اتاق دو تخته (همراه با یک تخت پادشاه و ظرفیت سه نفر)، اتاق دونفره لوکس با بالکن در طبقه بالا (یک تخت پادشاه با ظرفیت سه نفر)، سوئیت جونیور با بالکن (دارای یک تخت دوقلو و یک تختخواب کینگ)، سوئیت جونیور بزرگ (یک تخت ملکه با ظرفیت دو نفر)، اتاق دو نفره (یک تخت ملکه با ظرفیت دو نفر) و اتاق دوقلو استاندارد (دارای دو تخت دوقلو) تقسیم بندی شده است.

سایر امکانات و خدمات هتل د پابلیک


در هتل د پابلیک؛ یک میز جلو ۲۴ ساعته پیدا خواهید کرد که خدمات اتاق را ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید که خدمات خشکشویی، خشکشویی و اتوکشی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. همچنین یک فروشگاه هدیه در سایت وجود دارد. تمام کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی، ترکی، یونانی، ایتالیایی و آلمانی مسلط هستند. دسترسی معلولان، آسانسور، خدمات خانه‌داری، کتابخانه، مبلمان در فضای آزاد و سرسبز و روم سرویس تنها بخش کوچکی از خدمات و امکانات موجود در هتل د پابلیک است که برای رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل د پابلیک استانبول با منوی متنوعی از انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود است. شما می‌توانید از صرف وعده‌های غذایی خود در رستوران هتل د پابلیک لذت ببرید. همچنین در اطراف هتل نیز رستوران‌های زیادی وجود دارد. نوار موجود در محل برای نوشیدن یک نوشیدنی و میل کردن کوکی‌های شکلاتی و استراحت در پایان روز واقعا ایده آل است.

فاصله هتل د پابلیک استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا ایستگاه مترو تقسیم: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است