search
menu

هتل Hotel Surucu Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Surucu
امکانات کلی هتل سوروکی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل سوروکی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Surucu


هتل سوروکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که در منطقه تاریخی فاتح قرار دارد. اقامت در این منطقه گزینه‌های تفریحی متفاوتی برایتان فراهم خواهد کرد. با گردش در این منطقه و بازدید از گالری‌ها و موزه‌های متعدد، با فرهنگ غنی استانبول آشنا خواهید شد. همچنین جاذبه‌های فراوانی از جمله برج گالاتا، قصر توپکاپی و مسجد و موزه ایاصوفیه در نزدیکی Hotel Surucu قرار دارند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. جاهای دیدنی مهمی در استانبول قرار دارد که هرروزه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به سفر به این شهر هستید، کافی است به صورت آنلاین برای خرید بلیط هواپیما سفرمارکت اقدام نمایید.
هتل سوروکی استانبول از گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت محسوب می‌شود؛ همچنین نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی و استفاده از آن کمک زیادی به کاهش هزینه‌هایتان خواهد کرد. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه استانبول است که در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید محل اقامت تاثیر چشم‌گیری در کیفیت سفر دارد، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های استانبول کمک زیادی به انتخاب شما خواهد کرد.

امکانات کلی هتل سوروکی


در هتل سوروکی استانبول امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از شهر را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد و مکان دنجی برای استراحت و صحبت با هم‌سفران است. هتل سوروکی خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. در قسمت پذیرش هتل خدمات متنوعی از جمله چک این/اوت خصوصی، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، ارائه‌ی فاکتور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود.
از امکانات دیگر هتل Surucu می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، فکس، فتوکپی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، تحویل مواد غذایی و روزنامه اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به انگلیسی هم مسلط هستند و با خوش‌رویی و مسئولیت ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل سوروکی استانبول دارای ۶۵ اتاق ساده و راحت است و از تنوع واحدهای اقامتی خوبی برخوردار است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی هتل سوروکی شامل اتاق تویین، اتاق سینگل، اتاق تریپل، اتاق دوبل و اتاق خانواده است. داخل اتاق‌ها امکاناتی از قبیل یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی و دمپایی قرار دارد. ناگفته نماند اتاق‌ها دارای خدمات نظافت روزانه و روم سرویس هستند. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافی ندارند.

رستوران هتل


این هتل فاقد رستوران است و برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل گزینه‌های فراوانی برای صرف غذا پیش رویتان خواهد بود. رستوران کوناک لوکانتاسی در ۶۵۰ متری هتل قرار گرفته است.

فاصله هتل سوروکی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله از ستون کنستانتین: ۴ کیلومتر
فاصله از آب‌ انبار باسیلیکا استانبول: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله از میدان تقسیم: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است