search
menu

هتل Hotel Perula Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Perula Istanbul
امکانات عمومی هتل پرولا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرولا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Perula Istanbul


هتل پرولا در منطقه سلطان احمد و قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده است. این هتل سه ستاره با فاصله ۷۵۰ متری از بازار بزرگ استانبول اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران فراهم می کند. همچنین فاصله اندک این هتل تا جاذبه هایی مانند کاخ توپکاپی و مسجد و موزه ایاصوفیه باعث محبوبیت آن در میان توریست ها و گردشگران شده است، به طوری که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما، این هتل را برای اقامتشان انتخاب می کنند. فرودگاه استانبول در ۵۷ کیلومتری هتل Hotel Perula Istanbul واقع شده است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. برخی از امکانات مهم ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار.

امکانات عمومی هتل پرولا استانبول


در قسمت پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و آماده استقبال از مسافران گرامی هستند. میهمانان می توانند همه روزه در لابی هتل روزنامه بخوانند و از نوشیدنی های خنک و خوشمزه بار لذت ببرند. در این هتل امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و بلیط ارائه می شود. با توجه به قوانین رایج در هتل Hotel Perula Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ هتل پرولا نیز در محلی نزدیک به هتل واقع شده است که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه مجزا می توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی این هتل عبارتند از حمام ترکی و انواع ماساژ. استفاده از این خدمات باعث آرامش مسافران می شود و همین امکانات طرفداران زیادی در میان مسافران دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل پرولا چندین نوع اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق خانواده دوخوابه، اتاق توئين اکونومی و اتاق تریپل بوجت. اتاق های این هتل همه روزه به طور مرتب نظافت می شوند و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و با دکوراسیونی بی نظیر اقامتی همراه با آسایش برای مسافران فراهم می کنند. پنجره های بزرگ از کف تا سقف اتاق ها باعث روشنایی و دلباز بودنشان می شود، وسایل چوبی در داخل اتاق ها حس و حال خاصی به مسافران القا می کند. از جمله امکانات رفاهی ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، میزکار، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.
همچنین به دلیل اینکه اتاق های هتل Hotel Perula Istanbul عایق صدا هستند، اقامتی توام با آرامش در انتظار شماست. این هتل جزو هتل هایی است که همواره طرفدار مسافران بوده و در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات به صورت شبانه روزی تلاش می کنند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید از لابی اتومبیل کرایه کرده و خودتان رانندگی کنید. اگر برای تجارت عازم شهر استانبول شده اید، در صورت اقامت در هتل پرولا می توانید از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی بهره مند شوید.

رستوران هتل


همه روزه وعده صبحانه در رستوران تراس این هتل سرو می شود. برای وعده های دیگر نیز غذاهای منویی ارائه می شود.

فاصله هتل پرولا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است