search
menu

هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul
امکانات عمومی هتل اوتومان کلاس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتومان کلاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul


هتل اوتومان کلاس از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون‌به‌صرفه در شهر استانبول است که در محله یاووز سینان در منطقه فاتح استانبول واقع‌شده است که جزو محل‌های اقامت پرطرفدار در میان گردشگران و توریست‌ها محسوب می‌شود. منطقه فاتح در استانبول یکی از انتخاب‌های بسیار عالی به شمار می‌رود، زیرا مسافران می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و معماری‌های بی‌نظیر لذت ببرند. این منطقه همواره پرطرفدار بوده و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول می‌شود، علاقه شدیدی به بازدید از این منطقه دارند. با توجه به اینکه این هتل زیبا تا مرکز شهر استانبول ۲ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت تا منطقه سلطان احمد نیز حدوداً دو کیلومتر فاصله خواهید داشت و از این هتل تا مسجد آبی تنها چند دقیقه فاصله وجود دارد و بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه توریست‌ها توصیه می‌شود.
همچنین جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند مسجد سلیمانیه در عرض چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. پل گالاتا نیز در محلی نزدیک به هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul واقع‌شده و در هنگام شب و عصر چشم‌انداز بسیار دیدنی و تماشایی دارد. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن نیز با فاصله‌ای حدود ۴۸ دقیقه‌ای از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. نکته قابل‌توجه دیگر می‌توان به ایستگاه تراموای لاله لی اشاره کرد که کمتر از ۱ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی دسترسی داشته باشید. برخی از جاذبه‌های دیدنی مانند مسجد رستم پاشا و آب‌انبار باسیلیکا در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوتومان کلاس استانبول


با توجه به اینکه در هتل اوتومان پلاس پارکینگ وجود ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید از خیابان‌های اطراف هتل بهره‌مند شوید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد که همین امر سبب جلب‌توجه حیوان دوستان خواهد بود. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul و در داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. بخش پذیرش هتل اوتومان کلاس ۲۴ ساعته بوده و از میهمانان سراسر کشور و جهان استقبال می‌کنند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در قسمت شستشوی این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی تعبیه‌شده که می‌توانید از امکانات مجهز در داخل حمام‌ها بهره‌مند شوید. برخی از اتاق‌ها دارای تراس بوده و می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از محیط اطراف را تماشا کنید. همچنین امکاناتی نظیر مینی بار، اتوکشی، تلویزیون و کتری برقی در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند. کف همه اتاق‌ها در هتل Hotel Ottoman 2 Class Istanbul پارکت شده و دکوراسیونی مدرن با وسایل ساده و شیک دارند. در داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل فضای نشیمن بوده و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در داخل اتاق‌ها استراحت کنید. برای راحتی شما در داخل حمام‌ها تجهیزاتی مانند دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی قرار داده‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در بالکن تعبیه‌شده است که وعده صبحانه به‌صورت رایگان و سلف سرویس ارائه می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل اوتومان کلاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است