search
menu

هتل Hotel Nezih Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Nezih Istanbul
معرفی هتل نزیه استانبول
انواع اتاق‌های هتل نزیه استانبول
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
سایر امکانات هتل نزیه استانبول
فاصله هتل نزیه استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر

درباره Hotel Nezih Istanbul


سفر کردن و خرید بلیط هواپیما استانبول از جمله کارها و فعالیت‌هایی است که بیشتر مردم به انجام آن علاقه دارند. انتخاب مقصد سفر و محل اقامت و برنامه ریزی برای شناخت جاذبه‌های گردشگری از جمله کار‌هایی است که قبل از سفر باید به آنها توجه کرد. اگر شما هم برای سفر به استانبول در حال برنامه‌ریزی هستید؛ لطفا دست نگه دارید. ما در این مطلب قصد داریم تا هتل نزیه استانبول را به شما معرفی نماییم. شاید شما این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب کردید.

معرفی هتل نزیه استانبول


هتل نزیه استانبول فقط پنج دقیقه پیاده تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. هدف هتل نزیه استانبول این است که برای شما را تا آنجا که ممکن است اقامتی آرام و لذت‌بخش را فراهم نماید. به همین دلیل است که بسیاری از مهمانان هتل نزیه استانبول در سفرهای بعدی خود این هتل را برای استراحت و اقامت خود انتخاب می‌نمایند. خبر خوب برای کسانی که علاقمند به بازدید از شناخته شده ترین جاهای دیدنی استانبول هستند اینکه؛ هتل نزیه در فاصله کوتاهی از مسجد سلیمانیه، مسجد آبی، ایستگاه مترو بیاضیت و برج گالاتا واقع شده است. جالب است بدانید که لابی هتل نزیه استانبول؛ دارای دیوار خاصی با آبشار و گوشه نشیمن به سبک عثمانی است.

انواع اتاق‌های هتل نزیه استانبول


هتل نزیه استانبول اتاق‌های متنوعی را برای اقامت و استراحت مهمانان خود طراحی کرده است. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به اتاق استاندارد دو تخته یا دوقلو( دارای دو تخت دونفره و یک مبل تخت خوابشو با ظرفیت دو نفر)، اتاق سه تخته استاندارد( دارای سه تخت دونفره و یک مبل تخت خوابشو با ظرفیت سه نفر)، اتاق خانوادگی‌(دارای سه تخت دونفره، یک تخت کامل و یک مبل تختخوابشو با ظرفیت ۴ نفر) و یک اتاق ۴ نفره که ظرفیت چهار نفر بزرگسال و یک کودک اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نزیه استانبول، دارای یخچال و تهویه مطبوع هستند که راحتی و آسایش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند و مهمانان می‌توانند با وای فای رایگان به صورت آنلاین از اینترنت استفاده کنند. تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با سشوار، کانال‌های تلویزیونی کودکان خدمات نظافتی و خانه‌داری برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل نزیه استانبول هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل


رستوران هتل نزیه استانبول در تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاهای محلی و خوشمزه ترکیه و شهر استانبول آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. پیشنهاد می‌کنیم صبحانه محلی با ماست، زیتون و نان ترکی روزانه در رستوران هتل نزیه استانبول را از دست ندهید. کافه آبشار لابی؛ محیطی آرامش بخش را برای نوشیدن انواع آبمیوه‌های طبیعی و سپری کردن لحظات خاطره‌انگیز فراهم کرده است.

سایر امکانات هتل نزیه استانبول


کارکنان هتل به زبان‌های، انگلیسی، فرانسوی، کرواتی، روسی،صربی، ترکی و اوکراینی می‌توانند صحبت کنند و تسلط کامل بر این زبان‌ها دارند. وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل نزیه استانبول در دسترس است. شاتل فرودگاه آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل نزیه استانبول ممنوع است. پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق مخصوص چمدان، میز تور، سرگرمی مخصوص خانواده، سرویس اتو، خشک شویی، امکانات تجاری از جمله: فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات، دوربین مداربسته، کپسول آتش‌نشانی، تلویزیون و آسانسور برخی از امکانات و خدمات هستند که در هتل نزیه استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند.

فاصله هتل نزیه استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج‌های دوشیزه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است