search
menu

هتل Hotel Morione & Spa Center Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Morione & Spa Center Istanbul
امکانات کلی هتل موریون اند اسپا سنتر استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موریون اند اسپا سنتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Morione & Spa Center Istanbul


هتل موریون استانبول یک هتل ۴ ستاره شیک و مجلل است که در منطقه کاراکوی واقع شده و دارای یک ساختمان مرمری و چوبی است که در سال ۲۰۱۴ بازسازی شده است. این هتل تنها چند متر با ساحل فاصله دارد. بندر کشتی Karakoy تنها ۱۵۰ متر از هتل فاصله دارد و دسترسی آسان به قسمت آسیایی شهر را فراهم می کند و میدان تکسیم در ۲ کیلومتری هتل واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، موزه پرا، کاخ دولما باغچه، مسجد آبی و موزه معصومیت هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در ۴۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. اگر قصد سفر هوایی و تهیه بلیط هواپیما را داشته باشید، Hotel Morione & Spa Center Istanbul یک انتخاب هوشمندانه برای مسافران استانبول است.

امکانات کلی هتل موریون اند اسپا سنتر استانبول


این هتل به خدمات گسترده ای از جمله Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، امنیت ۲۴ ساعته، خانه داری روزانه، سرویس تاکسی، صندوق امانات و میز پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی دارد. همچنین هتل موریون خدماتی از قبیل انبار چمدان، صرافی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس را ارائه می دهد. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
یکی از مزایای هتل Hotel Morione & Spa Center Istanbul این است که می توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل ببرید. با کرایه خودرو می توانید گشتی در شهر بزنید و از جاهای دیدنی نیز بازدید کنید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند نگران خودروی خود نبوده و می توانند از امکانات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. امکانات ویژه ای برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود. کارکنان مجرب و کار آزموده هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی، ترکی و اوکراینی از میهمانان استقبال کرده و با خوش رویی آن ها را راهنمایی می کنند.

امکانات تفریحی هتل


اجرا و موزیک زنده از جمله روش های سرگرمی هستند که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی به حساب می آیند. علاقمندان به ورزش می توانند در مرکز تناسب اندام هتل موریون به ورزش بپردازند یا در مرکز اسپای مجهز این هتل استراحتی به بدن خود دهند. در Hotel Morione & Spa Center Istanbul خدماتی از قبیل ماساژ، حمام ترکی، حمام آب گرم، سونا و اتاق بخار نیز وجود دارد. تجهیزات بازی نیز برای کودکان شما در هتل وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل موریون اند اسپا سنتر استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دبل سوپریور با تخت اضافه، اتاق دبل یا تویین استاندارد و سوئیت جونیور لوکس با وان آب گرم و تراس خصوصی.
اتاق های Hotel Morione & Spa Center Istanbul به مبلمان مدرن و با سلیقه مجهز شده اند، شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تهویه مطبوع، کتری برقی و مینی بار هستند. WiFi رایگان در اتاق ها موجود است. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


می توانید صبحانه خود را در ناهار خوری داخلی یا خارجی رستوران هتل موریون نوش جان کنید. رستوران Adap غذاهای خوب و طیف وسیعی از نوشیدنی ها را ارائه می دهد. همچنین رستوران ها و کافه های زیادی در این نزدیکی هست که غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کنند. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله هتل موریون اند اسپا سنتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است