search
menu

هتل Hotel Gritti Pera Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Gritti Pera Istanbul
امکانات هتل گریتی پرا استانبول
خدمات هتل گریتی پرا استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل گریتی پرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Hotel Gritti Pera Istanbul


هتل گریتی پرا استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره بسیار عالی در شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و با امکانات رفاهی و خدمات متنوعی که به مسافران ارائه می‌دهد توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جلب کند. استانبول یکی از شهر‌های توریستی و معروف کشور ترکیه است که هم از نظر جاذبه‌های طبیعی و هم از نظر اماکن تاریخی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، مسجد آبی و… از جمله اماکن معروف نزدیک به Hotel Gritti Pera هستند و مهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن هتل به خیابان استقلال نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از این خیابان بازدید کنند و از گشت و گذار و خرید در مراکز تفریحی و تجاری موجود در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری هیجان‌انگیز و متفاوت را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل گریتی پرا استانبول


هتل گریتی پرا استانبول امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و پس از اقامت در این هتل متوجه خواهید شد امکانات موجود در این هتل بسیار بیشتر از یک هتل ۳ ستاره بوده است. ساختمان هتل به سبک معماری فرانسوی قدیمی طراحی شده و از این جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا است که می‌توانید انواع صبحانه‌ها و غذاهای لذیذ ترکی را در آن امتحان کنید. یک کافه نیز در پشت بام هتل قرار گرفته و علاوه بر منظره فوق العاده‌ای که رو به شهر استانبول دارد نوشیدنی‌های مختلفی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. مرکز آب گرم و سونا از جمله امکانات رفاهی محبوب این هتل هستند که از سمت مسافران بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. از دیگر امکانات موجود در Hotel Gritti Pera می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، قهوه خانه در محل، سالن مشترک تماشای تلویزیون و… اشاره کرد.

خدمات هتل گریتی پرا استانبول


علاوه بر امکانات فراوانی که در هتل گریتی پرا استانبول به مهمانان ارائه می‌شود این هتل دارای خدمات گسترده‌ای نیز است. پرسنل هتل فوق العاده حرفه‌ای و مهمانواز هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز به چهار زبان عربی، انگلیسی، روسی و ترکی از مسافران استقبال می‌کند. هتل دارای یک مرکز استراحت و اسپا مجهز است که انواع خدمات ماساژ تخصصی از جمله ماساژ اختصاصی سر، دست، پا، ماساژ کامل بدن، ماساژ زوجین و… را به مهمانان ارائه می‌دهد. خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارند و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کنند. علاوه بر آن مهمانان می‌توانند برای تجربه سفری زیباتر در استانبول از خدمات تور هتل نیز بهره شوند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، سرویس دربان، تهیه بلیط، خانه داری، محل نگهداری چمدان، اینترنت رایگان و… از دیگر خدمات موجود در Hotel Gritti Pera هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل گریتی پرا استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که تمامی آن‌ها محیطی بزرگ، تمیز و آرامش بخش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق لوکس دونفره، اتاق لوکس سه نفره، سوئیت خانوادگی و سوئیت دوخوابه اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی Hotel Gritti Pera امکانات رفاهی گستره‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه دمپائی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، امکانات اتو کشی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل گریتی پرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است