search
menu

هتل Hotel Daphne Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Daphne Istanbul
امکانات عمومی هتل دافنه استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دافنه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Daphne Istanbul


هتل دافنه در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل ۴ ستاره بی نظیر تا جاذبه های دیدنی این شهر فاصله اندکی دارد. بدین جهت به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی همواره مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار می گیرد، به طوری که در هنگام سفرشان به شهر استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. از تراس اتاق های هتل دافنه می توانید چشم انداز بی نظیری از دریای مرمره را تماشا کنید. تراموا سلطان احمد در ۵۵۰ متری این هتل قرار دارد و از این طریق به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است که فرودگاه آتاتورک در ۲۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۳۵ کیلومتری هتل دافنه واقع شده اند و شاتل فروگاهی با هزینه مجزا برای دسترسی به هتل مهیا گردیده است. از امکانات مورد توجه هتل Hotel Daphne Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دافنه استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. قسمت پذیرش در هتل دافنه به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و آمادگی میزبانی از مسافران گرامی را در هرساعتی از شبانه روز دارند. به یاد داشته باشید اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. پارکینگ اختصاصی هتل دافنه نیز شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبل از اقامت ندارد. در لابی هتل نیز خدماتی نظیر میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و اتاق چمدان وجود دارند. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس نیز با پرداخت هزینه مجزا در این هتل انجام می گیرند. در مرکز بیزینس نیز امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس های مسافرانی وجود دارد که به قصد سفرکاری بلیط هواپیمای استانبول خریداری کرده اند. پرسنل هتل Hotel Daphne Istanbul بسیار کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی و رویایی در تلاش هستند، همه پرسنل هتل دافنه به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی تسطل دارند. برای گشت و گذار در سطح شهر و بازدید از جاذبه های دیدنی نیز می توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت به هرجایی که علاقه داشتید رانندگی کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در هتل دافنه دارای دکوراسیون کلاسیک هستند. انواع مختلف اتاق در این هتل وجود دارند که عبارتند از اتاق سینگل، اتاق دوبل ی توئین، اتاق تریپل، اتاق دولوکس و توئین دولوکس و اتاق سینگل بوجت. اتاق های هتل دافنه شامل امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هستند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی دنج توام با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و در داخل اتاق های هتل Hotel Daphne Istanbul گاوصندوق برای نگهداری وسایل گرانبهایتان قرار داده شده است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها محل مشخصی به دور از اتاق ها برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. حمام های اختصاصی نیز در داخل تمامی اتاق ها وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل


در هنگام اقامت در هتل دافنه روزتان را با صبحانه عالی و کامل شروع خواهید کرد و با انرژی دوچندان به گشت و گذار خواهید رفت. در رستوران موجود در این هتل غذاهای مقوی و متنوع بین المللی و ترکی سرو می شوند. در کافی شاپ این هتل نیز امکان بازی شطرنج و تماشای تلویزیون وجود دارد، همچنین در هنگام عصر می توانید انواع خوراکی های خوشمزه ترکی را سفارش داده و نوش جان کنید. علاوه بر اینها، در کافی شاپ هتل Hotel Daphne Istanbul انواع کیک، نوشیدنی و دسر سرو می شوند.

فاصله هتل دافنه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه توپقاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است