search
menu

هتل Hotel Buyuk Paris Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Buyuk Paris Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بیوک پاریس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیوک پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Buyuk Paris Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه، شهری تاریخی و زیبا است که دارای جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی است و دارای سواحل و مراکز خرید بسیار محبوبی است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا از آن بازدید می‌کنند. یکی از هتل‌های سه ستاره و به‌صرفه در شهر استانبول، هتل بیوک پاریس است که در منطقه فاتح قرار دارد. جمعه بازار استانبول از مکان‌هایی است که در استانبول شهرت بسیاری دارد و ارزش بازدید را دارد که با اقامت در هتل بیوک پاریس استانبول می‌توانید از جمعه بازار فاتح بازدید کنید و فرهنگ محلی و زندگی روزمره مردم شهر استانبول و ترکیه را هم از نزدیک ببینید. یکی از مزیت‌های هتل بیوک پاریس استانبول، نزدیکی آن به ایستگاه‌های قطار تراموا، مترو، قطار و اتوبوس دریایی است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن تا هتل Hotel Buyuk Paris تنها حدود ۴۵ الی ۵۰ کیلومتر با ماشین است. حتما در زمان سفر خود به استانبول و اقامت در هتل بیوک پاریس، از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. چندین فروشگاه مختلف برای خرید لباس و دیگر موارد در کنار هتل بیوک پاریس قرار دارند که بازدید از آنها می‌تواند خالی از لطف نباشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیوک پاریس


هتل بیوک پاریس دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامت راحت، آسوده و خوش فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل Hotel Buyuk Paris شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه فروش سوغات، اطفا حریق، فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل بیوک پاریس استانبول وجود دارد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات دربانی، خدمات اتاق، تبدیل ارز، خدمات بلیط، صبحانه، نگهداری از چمدان، گشت شهری و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر از خدمات تور هتل بیوک پاریس استفاده کنید می‌توانید با آسودگی خیال، با نظم و برنامه‌ای مشخص و با تورلیدرهای مجرب، شهر استانبول و یا جزایر اطراف آن را بگردید و سفر و اوقاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل بیوک پاریس استفاده کنید تا دغدغه کمتری داشته باشید. کارکنان مجرب هتل بیوک پاریس علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، بلغاری، روسی و مقدونیه‌ای هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران هستند.

اتاق های هتل


در هتل بیوک پاریس در مجموع تعداد ۷۶ اتاق وجود دارد که دارای طراحی مناسب برای اقامتی راحت و آسوده هستند. انواع مختلف اتاق‌های استاندارد هتل Hotel Buyuk Paris شامل این موارد هستند: اتاق‌های سینگل یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های چهار نفره که با خانواده به راحتی می‌توانید در آنها اقامت کنید.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی که در اتاق‌های هتل بیوک پاریس قرار دارند، همگی برای اقامت شیرین و راحت مسافران فراهم شده‌اند و شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم گرمایشی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی مخصوص حمام مانند حوله، شامپو و صابون، دمپایی، آیینه، کمد لباس، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، تلفن، سیستم هشدار و اطفای حریق. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل بیوک پاریس امکان سیگار کشیدن را ندارید.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل بیوک پاریس قرار دارد، رستوران (Big Paris Restaurant) نام دارد که انواع خوراک‌های لذیذ و متنوع را که به سبک ترکی، روسی و بین‌المللی هستند، سرو می‌کند و منوی آن به صورت بوفه و یا کارتی است. در رستوران دنج هتل Hotel Buyuk Paris می‌توانید در فضایی دلنشین، صمیمی و دنج در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همسفران خود ساعاتی خوش را سپری کنید. امکان سفارش خوراکی‌های میان وعده و نوشیدنی‌های سرد و گرم هم در رستوران هتل بیوک پاریس وجود دارد.

فاصله هتل بیوک پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است