search
menu

هتل Hotel Broken Column Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Broken Column Istanbul
امکانات هتل بروکن کولومن استانبول
خدمات هتل بروکن کولومن استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل بروکن کولومن استانبول

درباره هتل Hotel Broken Column Istanbul


هتل بروکن کولومن استانبول در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و از همین جهت موقعیتی بی‌نظیر را برای شگت و گذار و تفریح برای مهمانان فراهم می‌کند. استانبول یکی از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری کشور ترکیه است که به دلیل اماکن تاریخی جذاب و زیبایی‌های طبیعی که در شهر وجود دارد شهرت فراوانی پیدا کرده و هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. موقعیت مکانی Hotel Broken Column به گونه‌ای است که هم به جاذبه‌های تاریخی و هم به زیبایی‌های طبیعی شهر دسترسی کامل دارد و به همین جهت سفری فوق العاده را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی از جمله اماکن توریستی و پربازدید استانبول هستند که با سکونت در این هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر، هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا از گشت و گذار و تفریح در سواحل زیبای استانبول لذت ببرند و سفری فوق العاده را در خاطرات خود به ثبت برسانند. برای تجربه این زیبایی‌ها تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل زیبا لحظات خوبی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل بروکن کولومن استانبول


علاوه بر موقعیت مکانی خوب هتل بروکن کولومن استانبول که دسترسی به بسیاری از مناطق استراتژیک شهر را برای مسافران آسان می‌کند، این هتل امکانات رفاهی دیگری نیز دارد که اقامت را برای مسافران زیباتر و دوست داشتنی‌تر کرده است. رستوران هتل منظره‌ای فوق العاده زیبا به دریای مرمره و اماکن تاریخی شهر دارد که از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. هتل دارای پارکینگ اختصاصی است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. استفاده از وای فای نیز در این هتل رایگان است و مسافران ی‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند. برای استعمال سیگار در هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن در نظر گرفته شده و استفاده از سیگار در فضاهای عمومی ممنوع است که همین مسئله اقامت را برای افرادی که بوی سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند. اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیر سیگاری، مغازه کادو فروشی، کپسول آتشنشانی، دزدگیر، امنیت ۲۴ساعته و… از دیگر امکانات موجود در Hotel Broken Column هستند.

خدمات هتل بروکن کولومن استانبول


Hotel Broken Column خدمات گسترده و متنوعی دارد که اقامت در آن را برای مهمانان راحت‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات اجاره خودرو و دوچرخه به مسافران است و مهمانان می‌توانند در جهت تنوع و لذت بردن بیشتر از گشت و گذار‌های درون شهری، از این خدمات موجود در هتل استفاده کنند و یا حتی تجربه دوچرخه سواری گروهی داشته باشند. مهمانانی که به همراه فرزندان خردسال خود در هتل اقامت دارند می‌توانند فرزندان خود را به مرکز نگهداری از کودکان در هتل بسپارند و از تفریح و خرید در سطح شهر لذت ببرند. مسافران می‌توانند در صورت نیاز از خدمات صرافی موجود در هتل بهره‌مند شوند که امکان تبدیل ارز در محل را برای آن‌ها فراهم می‌کند. خدمات خانه داری موجود در هتل نیز فعال است و اتاق‌ها به صورت روزانه، سرویس و نظافت می‌شوند.
از دیگر خدمات موجود در هتل بروکن کولومن استانبول می‌توان به خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ساعته و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


Hotel Broken Column دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که فضایی زیبا، دلباز و بزرگ را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از انواع واحدهای اقامتی هتل بروکن کولوکن استانبول می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق دونفره با بالکن و اتاق خانوادگی اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی Hotel Broken Column وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل بروکن کولومن استانبول


فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است