search
menu

هتل Hotel Bosfora Plus Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Bosfora Plus
امکانات و خدمات عمومی هتل بوسفورا پلاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوسفورا پلاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Bosfora Plus


هتل بوسفورا پلاس در شهر پر رمز و راز و زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل بوسفرا پلاس موقعیت قرارگیری خوبی در شهر استانبول دارد و تا بسیاری از جاهای دیدنی استانبول فاصله کمی دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل بوسفورا پلاس استانبول این است که به مراکز خرید متنوعی نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به خرید بروید و سپس به هتل خود بازگردید و استراحت کنید. اگر علاقه داشته باشید وسایل حمل‌ونقل عمومی سوار شوید؛ قابل ذکر است که هتل Hotel Bosfora Plus به دو ایستگاه مترو نزدیک است. اگر قصد داشته باشید با هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و در هتل بوسفورا پلاس اقامت کنید؛ با خیالی راحت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و بدانید که فرودگاه استانبول تا هتل بوسفورا پلاس تنها ۳۰.۵ کیلومتر فاصله دارد. یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول که حتما باید در مدت زمان اقامت خود در هتل بوسفورا پلاس از آن بازدید کنید؛ کاخ و موزه توپکاپی استانبول است که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوسفورا پلاس


هتل بوسفورا پلاس دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت راحت و شیرین مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل Hotel Bosfora Plus که مسافران به آن دسترسی دارند؛ شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی. خدمات خوبی که هتل بوسفورا پلاس استانبول ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات تور، خدمات ویژه معلولین، خدمات شاتل، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات بلیط. همچنین اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل بوسفورا پلاس، کار تبدیل ارز را انجام دهید. خدمات نظافتی Hotel Bosfora Plus از قبیل نظافت روزانه و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل بوسفورا پلاس استانبول استفاده کنید تا به راحتی تردد کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل بوسفورا پلاس وجود دارد. کارکنانی که در هتل بسفورا پلاس استانبول مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت کنند و از مسافران از جای جای دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتل بوسفورا پلاس استانبول با دکوراسیونی چشم‌گیر و زیبا در انواع مختلف بدین شرح هستند: اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق جونیور سوئیت با بالکن و سوئیت کینگ با بالکن.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌ها در هتل Hotel Bosfora Plus دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل بوسفورا پلاس استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Hotel Bosfora Plus برای تنوع در سفر خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی، تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید و اوقاتی خوش را تجربه کنید. همچنین می‌توانید از طریق هتل بوسفورا پلاس به دوچرخه سواری بروید و یا شامی رویایی را رزرو کنید.

رستوران هتل


یک رستوران دنج و شیک در هتل بوسفورا پلاس استانبول قرار دارد که می‌توانید در این رستوران مجلل در فضایی دلنشین در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی ترکی را به صورت منو میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل بوسفورا پلاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است