search
menu

هتل Hotel Black Tulip Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Black Tulip Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بلک تولیپ
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلک تولیپ استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Hotel Black Tulip Istanbul


هتل بلک تولیپ هتلی ۴ ستاره در قلب استانبول و چند صد متر دورتر از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی واقع شده است؛ درست در مرکز منطقه تاریخی سلطان احمد که زیبایی های استانبول قدیمی را بازتاب می‌دهد. این هتل نزدیک به یک دهه است که در این عرصه فعالیت می کند و همواره به خاطر رفتار حرفه ای پرسنل، موقعیت مکانی عالی و اتاق های تمیز و بزرگش محبوب گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول بوده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلک تولیپ


هتل بلک تولیپ برخلاف هتل های بزرگ حال و هوای خانه را برای مهمانان خود تداعی می کند و با مهمان نوازی معروف ترکی به استقبال کسانی می رود که استانبول را مقصد تعطیلات خود برگزیده اند. هتل Hotel Black Tulip Istanbul با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی جابجایی مهمانان را راحت تر می کند و اینترنت رایگانش در تمام نقاط هتل قابل دسترسی هستند. هتل بلک تولیپ فاقد پارکینگ است و به حیوانات خانگی اجازه ورود نمی دهد. این هتل با اتاق های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت رایگان اقامتی آسوده را برای مهمانانش مهیا کرده است و به طور منظم به امور نظافتی اتاق ها و هتل رسیدگی می کند تا مهمانان را با لبخندی از رضایت بدرقه خانه هایشان کند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل بلک تولیپ استانبول دارای ۳۳ اتاق نقلی و کوچک است که در ۶ طبقه پراکنده شده اند و در قالب اتاق های استاندارد سینگل، دبل دلوکس، اتاق های متصل، تریپل و اتاق های کوچک ۲ نفره اکونومی ارائه می شوند. این اتاق ها با مبلمان و اثاثیه لوکس و مدرنی دکور شده اند و استفاده از تناژ رنگ های مختلف تمایزی به آن ها داده و دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته است. اتاق های هتل بلک تولیپ دارای مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی هستند. مهمانان هتل Hotel Black Tulip Istanbul می توانند اشیا گران قیمت خود نظیر لپ تاپ و دوربین را در گاو صندوق اتاق ها جای دهند و با خیالی راحت به گشت و گذار بپردازند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه جاذبه های دیدنی استانبول فاصله چندانی با هتل بلک تولیپ ندارند و با پیاده روی می توان از بیش تر آن ها دیدن کرد ولی برای راحتی بیش‌تر خدمات تور و تهیه بلیط نیز ارائه می شوند و ایستگاه تراموا نیز در چند قدمی هتل واقع شده است. این هتل برای سرگرمی خانواده ها بخشی از ساختمان را به سالن بازی اختصاص داده و کسانی که زودتر از موعد تحویل اتاق ها به هتل رسیدند می توانند چمدان های خود را تحویل اتاق چمدان داده و به گشت و گذار در شهر بروند. در ساختمان هتل Hotel Black Tulip Istanbul دستگاه خودپرداز نیز وجود دارد. از این گذشته هتل دارای خدمات فکس و کپی و نگهبانی ۲۴ ساعته است.

رستوران هتل


صبحانه های هتل هر روز به سبک سلف سرویس و در سالن غذاخوری سرو می شوند؛ صبحانه هایی شامل انواع پنیرهای ترکی، میوه و کیک های خوشمزه که سرو آن ها در ساعات مشخصی از صبح صورت می گیرد. هتل بلک تولیپ فاقد رستوران است ولی به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده اش نه تنها به جاذبه ها و مراکز خرید استانبول بلکه به رستوران های معروف و محبوب شهر نیز نزدیک است و هر نوع غذایی اعم از دریایی، فست فود و سنتی چه ایرانی، ترکی و یا اروپایی را می توان در فاتح پیدا کرد.

فاصله هتل بلک تولیپ استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا ایستگاه تراموای گلخانه: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است