search
menu

هتل Hotel Black Pearl Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Black Pearl Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بلک پرل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق ها
رستوران هتل
فاصله هتل بلک پرل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Black Pearl Istanbul


هتل بلک پرل استانبول، هتلی ۳ ستاره با امکانات رفاهی عالی و مناسب در منطقه فاتح استانبول است که به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان دارد. رزرو هتل بلک پرل استانبول برای مهمانانی خوب است که می خواهند بسیاری از جاهای دیدنی استانبول را با پای پیاده کشف کنند و در عین حال اقامت راحت و دلنشین تجربه نمایند. کارکنان هتل Hotel Black Pearl Istanbul تمام تلاششان را برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلک پرل استانبول


در هتل بلک پرل استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل بلک پرل استانبول برای مهمانان تجربه به یادماندنی خواهد بود. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی شیک و زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، آسانسور و ... دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، روم سرویس، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل محترم و خوش برخورد هتل مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل بلک پرل استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی و راحتی ارتباط برقرار می کنند. مهمانانی که می خواهند همراه حیوان خانگی خود به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل بلک پرل استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل بلک پرل استانبول وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل بلک پرل استانبول شامل اتاق های خانواده، استاندارد دبل یا توئین، دبل اکونومی، سینگل و ... هستند. اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و مدرن است و از اسباب و لوازم باکیفیت و استاندارد در چیدمان اتاق ها استفاده شده است. ترکیب رنگی به کار رفته در طراح اتاق حس دلنشینی به فضا و اتمسفر اتاق ها بخشیده است. زمان تحویل اتاق ها در هتل بلک پرل استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق ها


داخل تمام اتاق های هتل بلک پرل استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل بلک پرل استانبول وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح سرو می گردد.

فاصله هتل بلک پرل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مقبره ها استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است