search
menu

هتل Hotel Best Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Best Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل هتل بست استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Best Istanbul


اگر به دنبال یک هتل مقرون‌به صرفه با خدمات مطلوب جهت اقامت خود در استانبول هستید، هتل بست استانبول گزینه مناسبی است. اقامت در این هتل به ویژه برای آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند از مکان‌های تاریخی و بومی ترکیه بازدیدکنند اقامت در هتل بست استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها است؛ زیرا بسیاری از مکان‌های در مجاورت هتل بست استانبول قرار دارند و تنها با یک پیاده‌روی نیم ساعته از این هتل می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.
بطور مثال گرندبازار به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار ترکیه و همچنین مسجد سلیمانیه از معروف‌ترین مساجد تاریخی استانبول در مجاورت این هتل قرار دارد. هتل بست استانبول هتلی سه ستاره است که علی‌رغم فضای نسبتا کوچک خود، امکانات رفاهی آن در حد و اندازه هتل‌های هم‌رده و در برخی موارد بالاتر است. گفتنی است اگر شما هم با خرید بلیط هواپیما به کلان‌شهر استانبول سفر می‌کنید، خوب است بدانید که فاصله هتل بست استانبول تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن حدودا یک ساعت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هتل بست استانبول


در هتل بست استانبول امکانات رفاهی مختلفی به صورت رایگان به مهمانان عرضه می‌شود، که از میان آنها می‌توان به سالن ورزشی مجهز، اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و تمامی محوطه هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن ماساژ، پارکینگ خودروی اختصاصی، جکوزی و دوربین‌های مداربسته جهت حفظ امنیت و خدمات خانه‌داری در ساعاتی معین اشاره کرد. همچنین در هتل بست استانبول ارائه برخی از امکانات نظیر سرو صبحانه با پرداخت هزینه آن خدمات انجام می‌پذیرد. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل بست استانبول که به دو زبان ترکی و روسی تسط دارند، همیشه با خوشرویی آماده پاسخگویی به مهمانان هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بست استانبول روی هم رفته دارای ۲۰ اتاق مجهز و ساختمان است که جهت اقامت مهمانان با ظرفیت‌های دو تا چهار نفر مهیا شده است. اتاق‌های این هتل شامل انواع اتاق دوتخته دابل استاندارد، اتاق دوتخته توپین اقتصادی، اتاق دوتخته دابل دلوکس و اتاق اقامت خانواده است. همگی اتاق‌های هتل بست استانبول از طراحی و چیدمان امروزی برخوردارند و تقریبا تمامی اتاق‌ها امکان برخورداری ازمنظره بیرونی را دارند. گفتنی است اتاق‌های هتل بست استانبول همگی به عایق صوتی مجهز هستند، این امکان با جلوگیری از ورود سر و صدای اطراف به اتاق می‌تواند به خواب راحت مهمانان در شب‌های اقامت کمک کند.
در تمامی اتاق‌های هتل بست استانبول امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون ال ‌سی ‌دی، ماشین‌لباسشویی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و کمد دیواری لباس به‌کارگرفته شده‌اند تا در نهایت حس یک اقامت راحت و شبیه به منزل خودتان را برایتان به همراه بیاورند. علاوه بر آن یک آشپزخانه نیز در هر اتاق وجود دارد که مهمانان را از رستوران هتل و یا غذاخوری‌های بیرون از هتل بی‌نیاز می‌کند و مهمانان هتل می‌توانند مطابق با سلیقه شخصی خود به طبخ غذاهای مختلف دست بزنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگرچه امکانات تفریحی و سرگرمی‌های هتل بست استانبول به اندازه امکانات تفریحی در هتل‌های مجلل استانبول نیست؛ اما باید گفت با فراهم‌آوردن امکانات تفریحی در حد و اندازه خود به مکان مناسبی برای ایجاد خاطره‌های زیبا از سفر استانبول ترکیه تبدیل شده‌است. اگر شما هم عقیده دارید که هیچ‌چیز به اندازه یک ماساژ درمانی اصولی در نمی‌تواند خستگی تردد در شهر شلوغ استانبول را رفع کند؛ پس خوب است بدانید که هتل بست استانبول نیز این امکان را فراهم کرده است تا مهمانان بعد از اتمام یک روز پر جنب و جوش در شهر زیبای استانبول به سالن‌اسپای هتل بروند و از خدمات درمانی آن استفاده کنند.
علاوه بر آن کافه بام هتل بست استانبول با آن تراس تماشایی برای سپری کردن یک بعداز ظهر خاطره انگیز جای مناسبی است. از آنجا که هتل بست استانبول در مجاورت مکان‌های تفریحی و تاریخی بسیاری قرار گرفته است، گردشگران به راحتی می‌توانند به بازدید این مکان‌ها بروند. اگرچه برای بازدید از مکان‌های گردشگری در نزدیکی هتل بست استانبول نیازی به استفاده از وسیله نقلیه نیست و مسیر پیاده روی تا اغلب این مکان‌ها کمتر از ۳۰ دقیقه است؛ اما با این حال در صورت تمایل می‌توان از تاکسی‌های شهری استفاده کرد، گذشته از آن، چندین ایستگاه اتوبوس شهری نیز در فاصله بسیاری نزدیکی از هتل بست استانبول قرار گرفته‌اند که می‌توان با آنها به هر نقطه از شهر استانبول که بخواهید، بروید.

رستوران هتل


هتل بست استانبول دارای یک رستوران با کیفیت است که انواع غذاهای معروف ترکی در آن سرو می‌شوند. علاوه بر آن در فضای بام هتل بست استانبول کافی‌شاپ باصفایی وجود دارد که شب‌ها به انواع نورهای رنگی مزین می‌شود و با نمای اطراف منظره دل‌انگیزی ایجاد می‌کند. انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم در کافه بام این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل بست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پل بسفر: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است