search
menu

هتل Holiday Inn City, an IHG Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Holiday Inn Istanbul City, an IHG Hotel
معرفی هتل
معرفی انواع اتاق‌ها در هتل
امکانات موجود اتاق‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل هالیدی این استانبول
فاصله هتل هالیدی این استانبول تا اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر

درباره Holiday Inn Istanbul City, an IHG Hotel


استانبول شهری است که در آن هر دو قاره آسیا و اروپا به یکدیگر متصل می‌شوند و دارای میراث فرهنگی و زیبایی طبیعی بسیار زیادی است. از این رو اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بسیار فراوانی را در دل خود جای داده است. وجود تفریحات هیجان‌انگیز متنوع و مراکز خرید، هر گردشگری را وادار به تشویق برای خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر بزرگ و قدیمی می‌نماید. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول را دارید، با ما همراه باشید تا هتل هالیدی این استانبول را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل


هتل هالیدی این استانبول در واقع یک هتل پنج ستاره بسیار مجلل و زیبا است که در کنار دیوارهای تاریخی شهر استانبول واقع شده است. قرار گرفتن هتل هالیدی این استانبول در کنار این دیوارهای تاریخی، نشان دهنده روح بسیار خاص هتل است. هتل هالیدی این استانبول یک فضای ایده‌آل را جهت اقامتی آرام و خاطره‌انگیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.
مهم نیست که برای تجارت یا تعطیلات به استانبول سفر می‌کنید. هتل هالیدی این استانبول، ۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک و ۲ کیلومتر از شهر قدیمی، بازار بزرگ، ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی، فاصله دارد. نکته جالب در مورد هتل هالیدی این استانبول اینکه وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است. شما می‌توانید، مستقیم با تراموا به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول بروید.

معرفی انواع اتاق‌ها در هتل


هتل هالیدی این استانبول دارای تنوع زیادی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی خود است. اتاق‌های هتل هالیدی این استانبول به؛ اتاق استاندارد (دارای دو تخت دو قلو، یک تخت کامل با ظرفیت سه نفر)، سوئیت یک خوابه (امکان سیگار کشیدن، همراه با یک تخت کامل، مبل تخت خوابشو با ظرفیت ۴ نفر)، سوئیت یک خوابه مخصوص غیر سیگاری‌ها (دارای یک تخت کامل، یک مبل تخت‌خوابشو با ظرفیت چهار نفر) و سوئیت اکسکلوسیو کینگ (دارای یک تخت کینگ، یک مبل تخت‌خوابشو با ظرفیت پنج نفر) تقسیم بندی شده است.

امکانات موجود اتاق‌ها


اتاق‌های هتل هالیدی این استانبول، مجهز به تهویه مطبوع با وای فای رایگان، اتاق نشیمن با تلویزیون ال سی دی ماهواره‌ای و مبلمان مدرن است. جالب است بدانید که هر اتاق با رنگ‌های خنثی تزئین شده است و حس آرامش خاصی را به مخاطب خود انتقال می‌دهد. مینی بار و امکانات تهیه چای و قهوه هم از جمله برخی امکانات موجود در اتاق‌های هتل هالیدی این استانبول هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل هالیدی این استانبول امکانات رفاهی و تفریحی جذابی را برای مهمانان خود تدارک دیده است که از این میان می‌توان به سیتی حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و انتخاب گسترده‌ای از ماساژهای تخصصی، رایحه درمانی و آرامش بخشی را در مرکز آبگرم و سلامتی، وان آب گرم، دوره‌های یوگا و استخر روباز با تراس آفتابگیر اشاره کرد.

رستوران هتل هالیدی این استانبول


رستوران بوفه اصلی، روزانه بوفه صبحانه را با تنوعی بسیار زیاد و غنی ارائه می‌دهد. رستوران کارت نارآ، در هتل هالیدی این استانبول، غذاهای خوشمزه و لذیذ مدیترانه‌ای را با استفاده از بهترین مواد اولیه، آماده و سرو می‌کند. کافی شاپ تی لانگ، با انواع کیک‌های خانگی، شیرینی‌های محلی با چشم انداز زیبا همراه با چای و قهوه برای استراحت فضایی واقعا ایده‌آل را بوجود آورده است.

فاصله هتل هالیدی این استانبول تا اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر


فاصله هتل تا دریای مرمره: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت دلمه باغچه: ۶.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است