search
menu

هتل History Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل History Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل هیستوری
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیستوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل History Hotel


هتل سه ستاره و اقتصادی هیستوری در قلب شهر استانبول قرار دارد. هتل هیستوری به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی، دریا و مراکز خرید شهر استانبول نزدیک است. شهر استانبول بزرگترین و مشهورترین شهر ترکیه است و به مانند خود کشور ترکیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن را می‌بینید. در طول مدت اقامت خود در هتل History Hotel حتما از کاخ بیگلربیگی استانبول بازدید کنید؛ زیرا کاخ بیگلربیگی استانبول در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی و در زمان پادشاهی سلطان عبدالعزیز ساخته شد. در حقیقت، این کاخ که در نیمه آسیانشین منطقه بسفروس شهر استانبول واقع شده، از سال ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ بنا گردید و عمارتی برای استراحت و آرامش سلطان عبدالعزیز در فصل تابستان بود. این کاخ که محلی برای میزبانی از سران کشورهای خارجی نیز محسوب می‌شد، همواره شاهان و ولیعهدها را تحت تاثیر خود قرار می‌داد. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل هیستوری استانبول تنها حدود یک ساعت با ماشین است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیستوری


در هتل هیستوری با امکانات و خدمات باکیفیتی که به مسافران ارائه می‌کند، شما می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی و راحت را تجربه کنید. از امکاناتی که در هتل History Hotel وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: لابی با تلویزیون و مبلمان، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه، فضای مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی و سیستم هشدار و اطفای حریق. خدماتی که در هتل هیستوری در اختیار مسافران قرار دارد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم به همراه تورلیدر مجرب، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات گشت شهری، خدمات تحویل خرید‌های تلفنی مسافران از سوپرمارکت و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی هستند. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل هیستوری استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب هتل History Hotel علاوه بر زبان ترکی، به چندین زبان خارجی از جمله زبان انگلیسی، روسی و عربی هم می‌توانند صحبت کنند.

اتاق های هتل


تعداد ۴۶ اتاق در هتل هیستوری وجود دارد که در انواع مختلفی هستند و دکوراسیون و چیدمانی چشم‌نواز و جذاب دارند. انواع واحدهای اقامتی History Hotel شامل این اتاق‌ها است:‌ اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های سه نفره.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل History Hotel، وسایل و امکانات بسیار خوبی وجود دارد که برای اقامتی بدون کمبود و خوش تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، صندوق امانات دیجیتالی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، چای و قهوه ساز، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمد لباس و تهویه مطبوع. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل هیستوری استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در رستوران هتل هیستوری می‌توانید در فضایی دنج، دلنشین و شیک خوراک‌های مفصل و لذیذ را میل کنید و در کنار خانواده، دوستان و همسفران خود ساعاتی خوش و فراموش‌نشدنی را سپری کنید. همچنین یک کافی‌شاپ هم در فضای باز در روبرو هتل قرار دارد که در فضایی مطبوع و سرسبز می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی در شهر زیبای استانبول در آنجا بنشینید و خستگی در کنید.

فاصله هتل هیستوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است