search
menu

هتل Hilton Istanbul Maslak Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Istanbul Maslak
امکانات کلی هتل هیلتون استانبول مسلک
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون استانبول مسلک از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Istanbul Maslak


هتل هیلتون استانبول مسلک مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات رویایی است. این هتل ۵ ستاره با ارائه‌ی امکانات و خدمات به‌روز و باکیفیت به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در شهر استانبول تبدیل شده است. هتل Hilton Istanbul Maslak در منطقه تجاری مسلک قرار دارد و نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی یکی از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌رود. همچنین هتل هیلتون استانبول مسلک دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. آسان‌ترین روش برای سفر به استانبول خرید آنلاین بلیط هواپیما سفر مارکت است. ساختمان هتل هیلتون استانبول مسلک ۲۷ طبقه است و یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل هیلتون استانبول مسلک


امکانات و خدمات متنوعی در هتل Hilton Istanbul Maslak برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل، امکان ارتباط راحت با دوستان را برای مهمانان فراهم کرده است. تراس هتل دارای مبلمان فضای باز است و چشم‌انداز خوبی از محوطه اطراف را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. فاصله هتل هیلتون استانبول مسلک با فرودگاه‌ استانبول و فرودگاه بین‌‌المللی صبیحه گوکچن به ترتیب ۲۸ و ۳۳ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. هتل هیلتون مسلک پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت افراد بالاتر از ۱۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. این هتل استانبول با داشتن امکاناتی نظیر شبکه‌های تلویزیونی کودکان و خدمات نگهداری از کودکان یکی از گزینه‌های مناسب برای خانواده‌هایی است که به همراه کودک خردسال خود به سفر می‌روند. کتابخانه، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در قسمت‌های مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، آسانسور و روزنامه از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره به شمار می‌روند. برای خرید می‌توانید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. در قسمت پذیرش هتل هیلتون استانبول مسلک خدمات متنوعی ازجمله خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، تور، صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. لازم به ذکر است خدمات دیگری نظیر نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. با دانستن یکی از ۳ زبان ترکی، انگلیسی و روسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. کارکنان هتل بسیار خوش‌رو و مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل هیلتون استانبول مسلک دارای ۲۸۴ اتاق وسیع و زیبا است که به سبک معاصر طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کینگ، سوئیت یک‌خوابه دلوکس کینگ، اتاق اگزکیوتیو کینگ، اتاق اگزکیوتیو کرنر کینگ، اتاق دلوکس کویین، اتاق اگزکیوتیو با ۲ تخت کویین، اتاق دوخوابه خانواده، اتاق کویین خانواده و سوئیت ماه‌عسل است. داخل واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی نظیر مینی بار، روم سرویس، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلفن، اتو، میز اتو، سشوار، میز، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی قرار دارد. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. سرویس اضافی در هتل استانبول مسلک هزینه اضافی در پی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


ورود به استخرهای سرپوشیده در هتل هیلتون استانبول مسلک برای مهمانان رایگان است و تمامی رده‌های سنی می‌توانند از آن استفاده نمایند. پکیج کاملی از خدمات تندرستی ازجمله ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ گردن، ماساژ پا، ماساژ کمر، اسپا، اتاق بخار، حمام ترکی و سونا در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به تناسب‌اندام می‌توانند در طول اقامت در هتل هیلتون استانبول مسلک تمرینات خود را ادامه دهند. به منظور خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، بازدید از گالری‌های هنری، تور آشنایی با فرهنگ محلی و اسکواش برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه هتل هیلتون استانبول مسلک متنوع و شامل منوی کانتیننتال و آمریکایی است. می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق و یا رستوران نوش جان نمایید. هتل هیلتون استانبول مسلک دارای ۳ رستوران باکیفیت است و مهمانان را از رفتن به رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. در رستوران «سودا» استیک، غذاهای محلی و ترکی سرو می‌شود؛ این رستوران برای وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. برای صرف غذاهای بین‌المللی می‌توانید به رستوران سودا کافه بار بیسترو تشریف ببرید. در رستوران سوم غذاها به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شوند و شامل غذاهای بین‌المللی هستند. البته کافه‌ها و رستوران‌های محبوب فراوانی در نزدیک هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل هیلتون استانبول مسلک از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا استانبول: ۱۰٫۱ کیلومتر
فاصله از کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۱٫۳ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۱٫۴ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است