search
menu

هتل HHK Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل HHK Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هایریه هانیم کوناکی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هایریه هانیم کوناکی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل HHK Hotel Istanbul


هتل هایریه هانیم کوناکی از هتل های ۴ ستاره در شهر استانبول است. بنای این هتل از بناهای مرمت شده دوره عثمانی است که با معماری منحصربفرد خود در میان توریست ها جذابیت دارد. این هتل زیبا دارای تراسی در پشت بام است که شامل استخر روباز بوده و چشم انداز رویایی از تنگه بسفر را مقابل چشمانتان خواهید دید. بنای این هتل با تزئینات سنتی، سقف های بلند و حمام ترکی همگی نشان دهنده معماری دوره عثمانی هستند. همچنین به دلیل موقعیت مکانی عالی این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی استانبول خواهید داشت، برخی از این جاذبه های نزدیک عبارتند از کاخ توپقاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه و مسجد کبود. علاوه بر اینها، برای دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز می توانید به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس در ۲۰۰ متری هتل و به ایستگاه مترو در ۳۰۰ متری هتل بروید و به میدان تقسیم دسترسی داشته باشید و از این طریق به تمامی نقاط شهر بروید. نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه آتاتورک با ۱۶ کیلومتر فاصله و فرودگاه استانبول با ۵۱ کیلومتر فاصله قرار دارند، برای رفتن به هرکدام از فرودگاه ها شاتل فرودگاهی از هتل HHK Hotel Istanbul دایر است، بنابراین وقتی با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوید، از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل هایریه هانیم کوناکی


از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و رستوران اشاره کرد. امکانات ارائه شده در محوطه هتل نیز عبارتند از مبلمان، امکانات باربیکیو، تراس، باغ که هرکدامشان لحظات خوشی برای مسافران رقم می زنند. همچنین توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای و پرسرعت در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. به یاد داشته باشید که این هتل دارای پارکینگ نبوده و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند باید به فکر جای پارک در خیابان های اطراف هتل باشند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه مجزا انجام می گیرند. در بخش پذیرش مسئولین مربوطه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و بخش های میز تور و بلیط، تبدیل ارز و اتاق چمدان نیز در لابی هتل فراهم گردیده اند. پرسنل مجرب هتل HHK Hotel Istanbul به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هریک از اتاق های موجود در این هتل به صورت منحصربفرد و بی نظیر طراحی شده اند و در داخل هرکدام وسایلی لوکس مانند تختخواب، لوستر و حمام هایی است که یادآور کاخ های پادشاهان هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر با چشم انداز دریا، اتاق خانواده، اتاق دوبل اکونومی و اتاق تریپل استاندارد با چشم انداز دریا. همچنین اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، عایق صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، فضای نشیمن. برخی از اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از دریا دارند. در داخل همه اتاق ها نیز حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارند. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، در داخل اتاق های هتل HHK Hotel Istanbul اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعیین گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز هتل هایریه هانیم کوناکی به صورت فصلی دایر است و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. همچنین در کنار استخر چندین صندلی و چتر آفتاب گیری قرار داده شده است که لحظات به یاد ماندنی را در هتل HHK Hotel Istanbul تجربه خواهید کرد. همچنین در مرکز اسپای هتل هایریه هانیم کوناکی انواع ماساژها با هزینه مجزا ارائه می شود.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل زیبا وعده های غذایی تان را در تراس می توانید نوش جان کنید و با تماشای نمای بی نظیری از دریا لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. غذاهای بین المللی و محلی خوشمزه ای در این رستوران ارائه می شود که از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل هایریه هانیم کوناکی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است