search
menu

هتل Helikon Business Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Helikon Business Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هلیکون بیزینس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هلیکون بیزینس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Helikon Business Hotel Istanbul


هتل هلیکون بیزینس از هتل‌های ۴ ستاره منطقه عمرانیه در شهر استانبول است که به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به سراسر شهر استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت، بدین‌جهت در میان مسافران و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل زیبا در طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی برایشان خلق می‌کند. برای دوستداران خرید نیز چندین مرکز خرید در نزدیکی این هتل وجود دارند، مانند مرکز خرید بویاکا با فاصله ۲.۷ کیلومتر و منطقه کادیکوی نیز ۸ کیلومتر تا هتل Helikon Business Hotel Istanbul فاصله دارد که جزو مناطق مشهور در زمینه خرید در استانبول به شمار می‌رود. همچنین دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، برج دختر و چندین جاذبه دیگر خواهید داشت. برای دسترسی به فرودگاه صبیحه گوکچن نیز می‌توانید فاصله ۳۰ کیلومتری را از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا طی کنید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هلیکون بیزینس استانبول


این هتل بی‌نظیر دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز که نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید، با خیال راحت می‌توانید به این هتل رفته و اتاقتان را تحویل بگیرید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. درصورتی‌که برای سفر کاری عازم استانبول می‌شوید، با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل هتل Helikon Business Hotel Istanbul به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خدمات مربوط به شست‌وشو و نظافت مانند خشک‌شویی و امکانات اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. برای کودکان نیز کانال‌های تلویزیون کارتون و سرگرمی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای تراس بوده و چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید تماشا کنید. همچنین خدماتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا با امکانات و وسایل مدرن در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی نقش اساسی دارند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز و گاوصندوق اشاره کرد. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با ظرفیت دو نفر، اتاق سوپرییر با ظرفیت ۳ نفر، اتاق دوبل یا توئین اکونومی با ظرفیت دو نفر، اتاق خانواده با ظرفیت ۴ نفر مناسب برای سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی گزینه مناسبی در این هتل به شمار می‌رود. از اتاق‌ها می‌توان چشم‌انداز شهر و باغ محوطه هتل را تماشا کنید.
امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Helikon Business Hotel Istanbul عبارت‌اند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، لوازم شستشو، میز کار، فضای نشیمن و کمد لباس. همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی، وان و لوازم شستشو و بهداشتی هستند. دقت داشته باشید که برای دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند و اقامتی راحت و با آرامش را تجربه کنند. استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است. داخل اتاق‌ها نیز بطری آب قرار داده‌شده که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود، درحالی‌که مشغول مطالعه روزنامه روز هستید، انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید نوش جان کنید. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران این هتل سرزده و غذاها را به‌صورت منویی انتخاب کنید. دقت داشته باشید که منوی رستوران هتل Helikon Business Hotel Istanbul بسیار غنی بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکیه به‌صورت غذاهای گرم و سرد، سنتی و فست‌فودی در این رستوران ارائه می‌شود. همچنین خدمات مربوط به روم سرویس نیز دایر بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل هلیکون بیزینس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا استانبول مدرن: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است