search
menu

هتل Hanna Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hanna Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل حنا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حنا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hanna Hotel Istanbul


هتل حنا یکی از هتل های سه ستاره در شهر استانبول است که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل بی نظیر در منطقه فاتح استانبول واقع شده و این بخش همان جایی است که می توانید استانبول را کشف کنید. به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل به تمامی جاهای دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت. از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می توان مسجد سلیمانیه و مسجد سلطان ایوب را شمرد. همچنین فرودگاه استانبول نیز با ۴۵ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از امکانات ارائه شده در هتل Hanna Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل حنا استانبول


در این هتل انواع خدمات و امکانات متنوعی برای راحتی میهمانان ارائه می شود. اقامت در این هتل برای همه میهمانان احساس راحتی و آرامش همانند منزل شخصی القا می کند. در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می کنند. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است و پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر گردیده است و استفاده از این پارکینگ نیاز به رزرو قبلی دارد، بنابراین بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نسبت به رزرو پارکینگ نیز اقدام کنید. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید به بخش مربوطه در لابی سر بزنید و با پرداخت هزینه های جداگانه از این خدمات بهره مند شوید. در هنگام اقامتتان ممکن است به پول رایج ترکیه نیاز داشته باشید که بدین منظور می توانید به صرافی هتل Hanna Hotel Istanbul مراجعه کنید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. اگر مسافری دارای مشکلات جسمانی و حرکتی باشد، در این هتل امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل حنا دارای ۴۱ اتاق است و انواع اتاق های موجود نیز عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل یا توئين سوپرییر، اتاق خانواده، سوئیت، اتاق سینگل دلوکس، اتاق دوبل، اتاق سینگل استاندارد. همه اتاق ها شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، فضای نشیمن، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، میز ناهارخوری و کتری برقی هستند. همچنین در همه اتاق های هتل Hanna Hotel Istanbul می توانید از حمام اختصاصی با امکانات مجهز بهره مند شوید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها می بایست به محل های مشخص شده و به دور از اتاق ها بروید.

رستوران هتل


برای میهمانان رستوران دایر گردیده و انواع غذاهای بین المللی، آمریکایی و ترکی استانبولی سرو می کنند که با خیال راحت می توانید غذاها را نوش جان کنید، زیرا همه غذاها حلال بوده و طعم بسیار خوشمزه ای دارند. روزتان را با صبحانه مفصل و سلف سرویس در این هتل شروع کنید تا برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر انرژی داشته باشید.

فاصله هتل حنا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است