search
menu

هتل Hampton by Hilton Istanbul Zeytinburnu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Zeytinburnu
امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Zeytinburnu


هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو، یکی از بهترین هتل ها ۴ ستاره در منطقه زیتون بورنو استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمتی متنوع و مطلوب سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو دارنده گواهینامه Leed Platinum Green Hotel است. قرار گرفتن هتل در نزدیکی ایستگاه مارمارای این امکان را به مهمانان می دهد تا به راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی شهر از قبیل شهر قدیمی، بخش آسیایی استانبول، میدان تکسیم و ... دسترسی داشته باشند. امکانات و خدمات عالی، موقعیت مکانی خوب و رفتار شایسته و درخور کارکنان باعث جذب مهمانان به این هتل می شوند. هتل Hampton by Hilton Istanbul Zeytinburnu، برای مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای تجربه اقامت راحت و دلچسب و گشت و گذار در شهر زیبای استانبول خریداری می کنند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو


در هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو امکانات و خدمات متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما خارجی سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل، واقع در طبقه همکف، دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، مرکز تجاری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هر گونه نیاز، سوال و یا برای دریافت انواع خدمات شامل خدمات تور، کانسرج، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به خوبی عمل می کنند. در محوطه بیرونی هتل امکاناتی چون فضای سبز، تراس، تراس آفتاب، اجاق، منطقه مخصوص پیک نیک و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده اند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت و استراحت از آن ها استفاده کرد و روز خوبی سپری کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو حیوانات خانگی پذیرش می شوند و این پذیرش مشمول هزینه است.

اتاق های هتل


هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو انواع اتاق ها با امکانات گوناگون برای هر نیاز و سلیقه ای ارائه می دهد. کافی است تا مهمانان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کرده و از راحتی اقامتشان لذت ببرند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های کوئین، توئین، توئین بالکن دار، کوئین با مبلمان و بالکن، اتاق خانواده کانکت، سوئیت عروس و داماد و تجهیزات اتاق های تشریفات ویژه (CIP) هستند. تمام اتاق های هتل عایق صدا و بدون عوامل آلرژی زا هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و اتاق ها از نظافت و تمیزی بی نظیری برخوردارند. استعمال دخانیات در سراسر هتل و اتاق ها به جز اتاق سیگار مخصوص در لابی، ممنوع است. افراد با توانایی جسمی محدود می توانند اتاق های مخصوص معلولین را رزرو نمایند. منظره زیبایی که از پنجره اتاق های هتل پیداست، از نمای شهر استانبول تشکیل شده و حس بسیار خوبی القا می کند. زمان تحویل اتاق ها در هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام واحدهای اقامتی هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد فراهم شده اند. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، دلباز و آرامش بخش است و ترکیب رنگی زیبا و هماهنگ در آن به کار گرفته شده است. داخل اتاق ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی بار، کتری برقی، صندوق امانات، تلفن، میز آرایش، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... وجود دارند. اقامت در اتاق های هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو بسیار دلچسب است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می کنند، می توانند با پرداختن به فعالیت های مختلف که از طرف هتل فراهم گشته، سرگرم شده و گذر زمان را برای خود نامحسوس و جذاب تر کنند. مهمانان می توانند در فعالیت هایی چون تورهای پیاده روی و یا گشت شهری شرکت کنند. یک فضای مخصوص کاری نیز طراحی شده که دارای اینترنت، کامیپوتر و دستگاه فتوکپی و پرینت است و مهمانان می توانند در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. مهمانانی هم که دوست دارند در طول سفر فرم زیبا و تناسب بدنشان را حفظ کنند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی هتل انجام دهند.

رستوران هتل


رستوران هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو در سه وعده غذای اصلی انواع غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ و خوشمزه برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای حلال، آمریکایی و قاره ای است. وعده های دیگر به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. یک بار نوشیدنی جات نیز در لابی هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی جات و میان وعده ها برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل همپتون بای‌ هیلتون استانبول زیتون بورنو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای مرمره: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۱۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است