search
menu

هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir
امکانات عمومی هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها وامکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir


هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر از هتل های ۳ ستاره در شهر استانبول ترکیه است. هتلی که همواره مورد توجه گردشگران و توریست های سراسر جهان قرار می گیرد و سالانه مسافران زیادی این هتل را برای اقامتشان انتخاب می کنند. این هتل زیبا که در منطقه باشاک شهیر و دقیقا در مرکز فروشگاه بزرگ و مشهور کایاشهیر قرار گرفته است، در صورت اقامت در این هتل می توانید با خیال راحت ازمغازه ها خرید کنید و همین امر جزو مزیت های این هتل برای طرفداران خرید به شمار می رود. همچنین لازم به ذکر است که برای دسترسی به استانبول مال نیز حدودا ۱۴ کیلومتر باید مسیر طی کنید. هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir جزو هتل هایی است که هم برای سفرکاری و هم سفر تفریحی مناسب است و سالانه میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان می شود که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می شوند. فرودگاه استانبول تا این هتل حدودا ۱۹ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر استانبول


این هتل زیبا با پذیرش ۲۴ ساعته خود آماده ارائه خدمات به گردشگران است. اقامت در این هتل برای مسافران خوشایند بوده و سفری خاطره انگیز را تجربه می کنند. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر این هتل قابل دسترس است. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در این هتل پارکینگ رایگان وجود دارد و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. از جمله امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به اتاق چمدان، تبدیل ارز، فکس و فتوکپی، مرکز بیزینس اشاره کرد. بنابراین برای مسافرانی که جلسه کاری داشته باشند، با خیال راحت می توانند در مرکز بیزینس هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند. پرسنل این هتل بسیار مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن بدنسازی اشاره کرد که با به روزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می شود.

اتاق ها وامکانات اتاق های هتل


هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر دارای ۱۴۲ اتاق است و اتاق های موجود در این هتل با دکوراسیونی مدرن و طراحی شیک برایتان اقامتی به یاد ماندنی و رویایی خلق می کنند. همه اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق کوئین با کاناپه تختشو، اتاق کوئین، اتاق توئین و اتاق خانواده. با توجه به اینکه همه اتاق ها عایق صدا هستند، بنابراین اقامتی دنج و سرشار از آرامش را تجربه خواهید کرد. در همه اتاق های هتل Hampton by Hilton Istanbul Kayasehir امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، کتری برقی، یخچال کوچک، مینی بار، آب رایگان وجود دارند. همچنین حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در داخل اتاق های این هتل ممنوع است، بدین جهت برای افراد سیگاری محل مخصوصی به دور از اتاق ها در نظر گرفته اند.

رستوران هتل


رستوران هتل همپتون بای هیلتون انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند، همچنین در کافی شاپ این هتل نیز انواع آبمیوه های تازه، نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر و کیک ارائه می شوند. همچنین در بدو ورود به هتل با چای و قهوه ترکی به استقبال میهمانان می روند.

فاصله هتل همپتون بای هیلتون کایاشهیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲۷.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است