search
menu

هتل Hampton by Hilton Atakoy Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Atakoy
امکانات کلی هتل همپتون بای هیلتون استانبول آتاکوی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همپتون بای هیلتون استانبول آتاکوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Atakoy


هتل Hampton by Hilton Istanbul Atakoy از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول و گزینه‌ای عالی برای سفرهای دو نفره است. استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی فراوانی است که مورد علاقه گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این کلان‌شهر جذاب دارای هتل‌های متنوعی برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای است؛ و گردشگران به راحتی می‌توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. یکی از هتل‌های باکیفیت این شهر هتل همپتون بای هیلتون استانبول آتاکوی است که در منطقه آتاکوی قرار دارد و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول و سیستم حمل و نقل عمومی دارد. این هتل در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و از هتل‌های نوساز استانبول به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل به تمام نقاط شهری دسترسی خواهید داشت. امکانات متنوع و خدمات باکیفیت یکی دیگر از دلایل برای انتخاب این هتل ۴ ستاره است. اگر قصد سفر به استانبول دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای سفر به این شهر جذاب است.

امکانات کلی هتل همپتون بای هیلتون استانبول آتاکوی


در هتل همپتون بای هیلتون امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اصلی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و رستوران است. اگر اهل ورزش هستید، اوقات خوبی را در باشگاه بدنسازی هتل خواهید داشت. برای تهیه مایحتاج خود می‌توانید از فروشگاه داخل هتل خرید کنید و یا به راحتی از خدمات تحویل مواد غذایی هتل استفاده نمایید. امکانات دیگری از جمله سالن همایش، کتابخانه، صرافی، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، کرایه خودرو، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در نواحی مشترک، فکس، فتوکپی، تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش در هتل قرار دارد. در برخی از قسمت‌های این هتل سیگار کشیدن ممنوع است و محوطه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است. خدمات متعددی از جمله نظافت روزانه، بیدارباش، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی به مهمانان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های جذاب این هتل برخورد صمیمانه کارکنان با مهمانان است. به زبان‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


۸۶ اتاق در هتل Hampton by Hilton Atakoy Istanbul موجود است که تمامی آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردارند. واحدهای اقامتی هتل همپتون شیک، زیبا و دل‌باز هستند و اقامت در آن‌ها به راحتی اقامت در خانه خودتان است. چندین نوع واحد اقامتی در این هتل موجود است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دو خوابه کویین، سه خوابه کویین، دو خوابه تویین و سه خوابه تویین است. هیچ‌کدام از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه ندارند ولی در صورت درخواست تخت کودک در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات رفاهی متنوعی داخل اتاق‌ها قرار گرفته است. روم سرویس، چای‌ساز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز، صندلی، کمد لباس، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی از جمله امکانات اتاق‌ها هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل همپتون بای هیلتون دارای باغ زیبایی است که می‌توانید در آن گردش کنید، همچنین این محوطه مناسب بازی کودکان است. برای سرگرمی کودکان شبکه‌های تلویزیون مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. دوچرخه‌سواری از دیگر فعالیت‌هایی است که برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


یک رستوران دنج داخل هتل قرار دارد که انواع غذاهای ترکی در آن سرو می‌شود. همچنین در کافی‌شاپ هتل انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم موجود است. با توجه به موقعیت مکانی این هتل رستوران‌های فراوانی در نزدیکی آن قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. رستوران سمپی پیده کمتر از ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد و رستوران‌های آتاکوی مارینا و گالریا در ۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

فاصله هتل همپتون بای هیلتون استانبول آتاکوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل باکرکوی: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل یشیل‌کوی: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۹ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا ایا صوفیه: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۰.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است