search
menu

هتل Hamit Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hamit Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل هامیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هامیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hamit Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره هامیت استانبول یک هتل مدرن است که در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است و ۵۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۸ کیلومتر است. این هتل در فاصله ۱.۶ کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد. Hamit Hotel Istanbul چند قدم تا ایستگاه مترو Vezneciler-Istanbul Universitesi فاصله دارد. نزدیکی این هتل به جاذبه های گردشگری شهر توریستی استانبول از جمله آب انبار باسیلیکا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج تاریخی گالاتا، برج دختر و کاخ دولمه باغچه توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل هامیت با فراهم آوردن مجموعه ای از امکانات رفاهی مناسب برای مسافران، محل ایده آلی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل هامیت استانبول


هتل امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، آسانسور، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، محل نگهداری از چمدان و مینی مارکت را در اختیار میهمانان قرار می دهد. میهمانان می توانند با وای فای رایگان هتل آنلاین شوند. از دیگر امکانات این هتل می توان به آب گرم، اتاق بخار، حمام ترکی، ماساژ، سونا و جکوزی اشاره کرد. علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن بهره مند شوند. برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی Hamit Hotel Istanbul استفاده کنید. هتل دارای پارکینگ است و مسافرانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می کنند می توانند با پرداخت هزینه از آن استفاده کنند. همچنین برای گشت و گذار در شهر می توانید ماشینی کرایه کرده و از جاهای دیدنی بازدید کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل هامیت استانبول ممنوع است. علاوه بر خدمات ذکر شده امکاناتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش، فکس، فتوکپی و خدمات خانه داری نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی میهمانان را راهنمایی می کنند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به موقعیت مکانی مناسب، تمیزی هتل، قیمت مناسب و به زبان انگلیسی مسلط بودن پرسنل اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


Hamit Hotel Istanbul دارای اتاق های خانوادگی، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق دبل اقتصادی است. ورود به هتل هامیت از ساعت ۱۴:۰۰ و تحویل اتاق تا ساعت ۱۲:۰۰ انجام می شود. هر واحد اقامتی شامل یخچال، اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا، تلویزیون ال سی دی، تلفن، آینه و میز ناهار خوری است. اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز در اتاق ها در دسترس است.

رستوران هتل


هتل هامیت دارای یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی است. میهمانانی که در Hamit Hotel Istanbul اقامت دارند می توانند در طول اقامت خود از صبحانه های بوفه ای و قاره ای بسیار عالی بهره مند شوند. همچنین میهمانان می توانند با ۵ دقیقه پیاده روی از محل اقامت، از وعده های غذایی اروپایی، سالم و ترکی در Lotiz Lounge & Hookah لذت ببرند. در ضمن پیشنهاد می شود هنگامی که احساس گرسنگی می کنید، حتماً از Beso Restaurant Bistro ، Scalatta و Zucca Pizza ، که برخی از رستوران های ایتالیایی محبوب بین مردم محلی هستند، بازدید کنید.

فاصله هتل هامیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است