search
menu

هتل Gunes Merter Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Güneş Merter Istanbul
امکانات عمومی هتل گونش مرتر استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گونش مرتر استانبول تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Güneş Merter Istanbul


هتل چهار ستاره گونش مرتر در ۱۰ کیلومتری مرکز تاریخی شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و از این طریق دسترسی آسانی به تمامی جاهای دیدنی شهر خواهید داشت. این هتل جزو برترین هتل های این منطقه به شمار می رود که دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است. انتخاب هتل گونش مرتر در صرفه جویی هزینه ها به مسافران کمک می کند، بنابراین با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفری رویایی در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل گونش مرتر استانبول


این هتل دارای پذیرش و روم سرویس ۲۴ ساعته بوده و امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، سالن بدنسازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار. در لابی هتل بخش های تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط و اتاق چمدان وجود دارد. در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. پرسنل هتل Gunes Merter Istanbul به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط هستند. مسافرانی که مشکل جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان تدارک دیده شده است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل Güneş Merter ماشین کرایه کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو همراه با هزینه جداگانه انجام می گیرند. در فضای بیرونی هتل باغ و محوطه سرسبزی وجود دارد که مبلمان زیبایی چیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


مرکز بدنسازی هتل شامل تجهیزات و دستگاه های روز دنیاست. میهمانانی که به ورزش علاقه مند هستند، در این هتل امکانات ورزشی فراهم گردیده است، همچنین می توانند پینک پنگ بازی کنند. ماساژ در مرکز اسپا و سولاریوم و سونای هتل Güneş Merter با هزینه جداگانه انجام می گیرد. از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به ماساژ اشاره کرد که میهمانان می توانند بعد از گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی و تاریخی از این امکانات بهره مند شوند و ریلکس کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها در این هتل شامل اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق تریپل دولوکس، اتاق سینگل بوجت، اتاق سینگل دولوکس، اتاق دوبل دولوکس با اسپای اختصاصی و سوئیت خانواده هستند. اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میزکار، تلویزیون و تلفن و مینی بار وجود دارد. در هریک از اتاق ها نیز حمام اختصاصی دایر گردیده است که حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید. برای رفتن به اتاق ها در طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده نمایید. هزینه اقامت در هتل Güneş Merter برای کودکان تا ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۱۱ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۱۲ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل گونش مرتر به دو رستوران به نام های نپتون و ونوس دسترسی خواهید داشت که صبحانه به طور رایگان و سلف سرویس در رستوران نپتون ارائه می شود و وعده های ناهار و شام نیز در رستوران ونوس سرو شده و انواع غذاهای بین المللی و ترکی قابل سفارش است. علاوه بر اینها، در رستوران های هتل Güneş Merter موسیقی زنده برگزار می شود.

فاصله هتل گونش مرتر استانبول تا جاذبه های دیدنی


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است