search
menu

هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گلحانه کرنر استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلحانه کرنر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره گلحانه کرنر در استانبول، نه چندان دور از موزه ایاصوفیه و مسجد آبی واقع شده است. با ۱۵ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به مرکز شهر برسانید. این هتل ۱.۴ کیلومتر تا بازار ادویه و ۶۵۰ متر تا ایستگاه تراموا گلحانه فاصله دارد. موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله کاخ و موزه توپکاپی، برج گالاتا، برج دختر، بازار بزرگ استانبول و مرکز خرید کانیون مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته است. هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۴۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد و با ایستگاه راه آهن Sirkeci، ۳ کیلومتر فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی زیبا و اقامت در هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گلحانه کرنر استانبول


مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و سرویس اتاق از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می شود. کارکنان هتل می توانند در خرید بلیط تورهای دیدنی و کرایه اتومبیل به میهمانان کمک کنند. در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی می توان سرویس ایاب و ذهاب را نیز ترتیب داد. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. همچنین با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. در این هتل برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. پارکینگ اختصاصی در محلی نزدیک وجود دارد و افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از آن استفاده کنند. از امکانات مشهور هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul می توان به داشتن رستوران، بار و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل گلحانه کرنر ممنوع است. برای افراد سیگاری اتاق های مجزایی تعبیه شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن ها را راهنمایی می کنند.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان در هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul می توانند از تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، ماهیگیری، اسب سواری و کلاس هایی درباره فرهنگ محلی لذت ببرند. همچنین میهمانان می توانند از حمام ترکی، ماساژهای مختلف و حمام بخار ترک دیدن کنند. برای آرامش بیشتر می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود بدهید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Gulhane Corner Hotel Istanbul دارای اتاق های خانوادگی دارای بالکن، اتاق دبل یا توئین، اتاق دبل لوکس، سوئیت خانوادگی لوکس، اتاق تک نفره لوکس و اتاق سه نفره لوکس است. همه اتاق های هتل گلحانه کرنر استانبول مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، میز، آینه و کمد لباس هستند. حمام خصوصی دارای دوش، وسایل بهداشتی رایگان و سشوار است. چای ساز یا قهوه ساز نیز در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


غذاهای محلی مانند خورشت بره و غذاهای گیاهی و غذاهای بین المللی در رستوران هتل گلحانه کرنر استانبول سرو می شود. چای، قهوه و نوشیدنی های خوشمزه در بار موجود است. صبحانه بوفه ای رایگان هر روز صبح سرو می شود. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی و ترکی در رستوران New Hatay که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد، لذت ببرند.

فاصله هتل گلحانه کرنر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است