search
menu

هتل Gulec Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulec Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گولک استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گولک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulec Hotel Istanbul


هتل گولک یکی از هتل های ۳ ستاره شیک و مدرن استانبول است که در قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده است. این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان سلطان احمد فاصله دارد. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر از قبیل مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، برج دختر و کاخ دولمه باغچه موجب شده که هتل Gulec Hotel Istanbul مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گیرد. نزدیک بودن ایستگاه تراموای سلطان احمد و Cemberlitas موجب صرفه جویی در هزینه های جا به جایی در شهر شده است. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۷ کیلومتر بوده و با پرداخت هزینه اضافی می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. با خرید بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری و اقامت در هتل گولک استانبول می توانید سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گولک استانبول


هتل گولک استانبول مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال جذابیت و راحتی در استانبول هستند. این هتل با ارائه طیف گسترده ای از امکانات رفاهی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای تعویض ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید.
هتل Gulec Hotel Istanbul دارای آسانسور است و برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آن استفاده کنید. مدیریت هتل برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته تا همانند سایر افراد آن ها هم اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به طور روزانه در آن انجام می گیرد. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح و گشت و گذار در شهر بپردازید. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می توانید در کلاس هایی که درباره فرهنگ محلی است و یا تورهای پیاده روی شرکت کنید. پرسنل هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی میهمانان را راهنمایی می کنند. رزرواسیون آسان، قیمت مناسب، تمیزی هتل و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می رود. کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Gulec Hotel Istanbul دارای اتاق های خانوادگی، اتاق تک نفره استاندارد، اتاق دو نفره یا تویین استاندارد، اتاق سه نفره استاندارد، اتاق چهار نفره استاندارد، اتاق دبل اقتصادی و اتاق دبل سوپریور است که با رزرو اتاق دلخواه خود می توانید اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنید. هتل گولک استانبول دارای اتاق های عایق صدای مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، فضای نشیمن و میز کار برای راحتی شما است. همچنین هر اتاق مجهز به کتری برقی، مینی بار، قهوه، چای و وسایل اتو است. حمام خصوصی با وان یا دوش شامل سشوار، لوازم آرایشی رایگان و دمپایی است. حوله و ملحفه رایگان نیز ارائه می شود.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای در رستوران هتل Gulec Hotel Istanbul سرو می شود. هم چنین رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل گولک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۶۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶۵۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است