search
menu

هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرین پاین تکسیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین پاین تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul


هتل گرین پاین تکسیم از جمله هتل‌های خوب و اقتصادی در شهر استانبول است که می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما باشد. امکانات مناسب و خوبی برای این هتل تعریف شده‌است که شما می‌توانید در این متن از این امکانات مطلع شوید. این هتل برای اقامت گردشگران خارجی نیز گزینه مناسبی است زیرا می‌توانید حیوانات خانگی خود را نیز در این سفر همراه داشته‌باشید و هیچ محدودیتی برای ورود آن‌ها وجود ندارد. شما می‌توانید در این هتل اقامت کنید و از جاهای دیدنی استانبول مانند: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه اسباب بازی استانبول، برج گالاتا، دلفیناریوم استانبول و ... دیدن کنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌تواند راه مناسبی برای سفر به استانبول باشد. در این متن با ما همراه باشید تا با امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل اقامت در این هتل را انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل گرین پاین تکسیم استانبول


هتل برای شما امکانات خوبی در نظر گرفته‌است که می‌توانید در ادامه در رابطه با این امکانات بیشتر بخوانید. همانطور که در بخش اول متن اشاره شد، هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul امکان ورود حیوانات همراه مسافران را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید حیوانات را در این سفر جذاب با خود همراه کنید. اگر خودرو شخصی به همراه دارید بهتر است بدانید که هتل پارکینگ به شما ارائه نمی‌دهد. خدمات خشکشویی نیز به شما ارائه خواهد شد و در ازای آن هزینه آن را باید پرداخت کنید. مسافران این هتل به راحتی می‌توانند لوازم با ارزش و مدارکشان را به هتل بسپارند زیرا صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند لوازم شما در یک جای امن محفاظت کند. صرافی موجود در این هتل می‌تواند پول رایج این کشور را در اختیار شما قرار دهد و برای بدست آوردن ارزهای مورد نیازتان نیازی به خارج شدن از هتل ندارید. البته این هتل برای معلولان مناسب نیست زیرا نه آسانسور و نه امکانات و تسهیلات خاصی برای این عزیزان در این هتل وجود ندارد. برای مسافران سیگاری بخش مجزایی وجود دارد که این افراد می‌توانند به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر مسافران سیگار بکشند. علاوه بر موارد فوق بهتر است بدانید که دوربین‌های امنیتی در جای جای هتل نصب شده‌است و بهتر است فکرتان از این بابت راحت باشد. اگر از هایپرمارکت یا فروشگاهی خرید دارید هتل این امکان را برای شما ارائه می‌دهد که این وسایل را به شما تحویل دهد. امکان اجاره خودرو نیز از طریق این هتل وجود دارد. در ادامه متن می‌توانید از امکانات موجود در اتاق‌ها را نیز مطلع شوید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل گرین پاین تکسیم استانبول از چیدمان و دکوراسیون خوبی برخوردار هستند. تخت‌ها و مبل‌های اتاق‌ها بسیار راحت و درجه یک هستند و شما می‌توانید اقامت بسیار راحتی را در اتاق‌های هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul تجربه کنید. اتاق‌ها دارای آیینه‌های بزرگ و چراغ خواب‌هایی هستند که می‌تواند روشنایی واحدها را تنظیم کند. تهویه مطبوع نیز در اتاق‌ها به خوبی انجام شده‌است و وسایل گرمایشی و سرمایشی استانداردی نیز در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. برای ارتباط با پذیرش هتل داخل اتاق‌ها تلفن نیز وجود دارد. اینترنت علاوه بر سایر بخش‌های هتل داخل اتاق‌ها نیز به راحتی قابل دسترسی است. از مواردی دیگری که در داخل اتاق‌ها وجود دارد چای ساز است. انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر است:
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره
• سوئیت
• اتاق دلوکس
• اتاق اقتصادی شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل GreenPine Taksim Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی می‌توانید از رستوران‌های نزدیک هتل غذا تهیه کنید.

فاصله هتل گرین پاین تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است