search
menu

هتل Graziella Gold Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Graziella Gold Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرازیلا گلد استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرازیلا گلد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Graziella Gold Hotel Istanbul


هتل گرازیلا گلد از هتل‌های معروف ۴ ستاره در شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه فاتح استانبول واقع‌شده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد که از این طریق می‌توانید به‌تمامی نقاط شهر استانبول بروید. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری خوب این هتل در شهر استانبول طرفداران زیادی در میان توریست‌ها و گردشگران دارد، به‌طوری‌که در طول سال مملو از مسافر می‌شود. این هتل تا مسجد سلیمانیه حدوداً ۲.۳ کیلومتر و تا آب‌انبار باسیلیکا حدود ۲.۸ کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این دو جاذبه دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها به دلیل قرارگیری هتل Graziella Gold Hotel Istanbul در منطقه تاریخی نیز تعداد زیادی جاذبه دیدنی و تاریخی در نزدیکی این هتل وجود دارند که برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت و غیره. مطمئن باشید با اقامت در این هتل لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر خواهید شد، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام خواهید کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل گرازیلا گلد فرودگاه استانبول است که ۳۳ کیلومتر فاصله داشته و برای رفتن به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه ‌بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل گرازیلا گلد استانبول


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته در لابی اشاره کرد که با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند باربری، میز تور و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی در لابی هتل Graziella Gold Hotel Istanbul ارائه می‌شوند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارید. توجه داشته باشید که هتل‌ گرازیلا گلد پارکینگ نداشته و باید از محوطه یا خیابان‌های اطراف برای پارک خودرو استفاده کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی با هزینه مجزا در بخش تور و گردشگری این هتل ارائه می‌شود .

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل اکونومی و اتاق تویین یا دوبل دلوکس. همه اتاق‌ها چشم‌انداز زیبای رو به شهر و محوطه هتل دارند. اتاق‌ها شامل میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و تخت‌های استاندارد هستند. همچنین همه واحدهای اقامتی شامل گاوصندوق بوده و در هنگام گشت‌وگذار خیالتان از بابت لوازم و وسایل گران‌بهایتان راحت خواهد بود. سایر امکانات ارائه‌شده در هتل Graziella Gold Hotel Istanbul عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و دیوارها و پنجره‌های عایق صدا. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات ارائه‌شده می‌توان به خدمات مربوط به ‌سلامتی اشاره کرد که این قسمت شامل استخر سرپوشیده، جکوزی داغ و سونا است. سایر امکانات مربوط به‌سلامتی در این هتل عبارت‌اند از باشگاه مجهز بدنسازی، انواع ماساژ، پکیج‌های سلامتی و اسپا، محلی برای ریلکس کردن، اتاق بخار و حمام ترکی. برای بهره‌مندی از تمامی خدمات مربوط به‌سلامتی و اسپا در هتل Graziella Gold Hotel Istanbul باید هزینه مجزا پرداخت کنید و بعد از گشت‌وگذار و سپری کردن یک روز خسته‌کننده خودتان را به یک ماساژ بی‌نظیر مهمان کنید.

رستوران هتل


در میان خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد که وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه برای مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل گرازیلا گلد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است